12 hozzászólás to “Új biztonsági funkció: PIN kód a karakterhez”

  1. Legalább a biztonságérzetem valamelyest nő.
    Ma délután már én is kipróbálhatom 😉

  2. Úgy hiszem nem kell minden karakterváltásnál megadni. Login után az elsõ karakterválasztásnál kell, utánna már lehet ugrálni az altok közt. Egébként nekem tetszik a funkció =]

  3. Egy dolgot mondanék: a semminél több, tehát rosszul nem jártunk.

  4. Kell ez szerintem, sok a gonosz ember.

  5. Egyel több kitöltendő rész az RMT siteokon.
    Egyel több kérdés, amit a support fel tud tenni, ha kérdőrevonják az accountod eredetét.
    Az emberi hülyeség ellen nincs védelem! 😀
    Btw, én úgy vettem észre ez nem opcionális, hanem kötelező megadni.

  6. Egyel banant, mer egeszseges. Bazz a helyesírás de nehéz! 😀

  7. Láttátok a friss hírt?
    http://uk.aiononline.com/board/notices/view?articleID=1093&page=

    Nem csak hétvégén, hanem az egész reactivation event alatt dupla XP lesz ÉS minden instance rövidebb CD-t kap, lehet tolni ezerrel. 🙂

  8. Jaja, tökjó és mindenkit reaktiválnak akinek dec 1 előtt járt le az accountja! Nekem persze 2.án járt le! 😀 Sebaj, PvE event az PvE 🙂

  9. Hmm, lehet benézek én is… Amennyiben egy óra alatt meg tudom oldani az elmúlt 2-3 hónap patchelését. 😀

  10. Ez szép és jó, csak ezzel az a baj, hogy mostantol mégtovább tart visszalépni egy esetleges DC után, ami eddig is sok iddő volt, bármien bika az ember gépe.

  11. WoW-hoz képest sok idő jah, de L2-höz képest szerintem pikk-pakk újranyitom a játékot. 😀

  12. Csak 1x kell megadnod a pint az első karakter kiválasztásakor 🙂 Kicsit ideesítő de kell, hisz téged véd 🙂

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.