[2.0] Tapasztalatok

Nem volt túl sok időm kockulni, úgy jómagam csak futottam egy kört Inggison fort körül, bedingeltem a lvl51-et és kipróbáltam az új cleric skilleket. Azt kell mondjam barátságot. A kezdő lvl51-es mobok egyékbént full rested bónuszokkal együtt 72k XP-t adnak.

A szerveren konkrétan eszméletlen tömeg van, csak lestem ki a fejemből, hogy milyen arcokat látok, fél éve eltűnt arcok vetettek bele magukat újra a játékba.

A légióból 12 arc egyből úgy döntött, hogy beleveti magát a tutiba. A tovább után néhány mobpack és bosskill shot Debris from Abyss instanceból 🙂 (Igen Kleiék betegek lvl51-en tolják Debrist… esnek kelnek a bossokon, de mint a pitbull mennek előre…)


~ Szerző: menorel - szeptember 7, 2010.

35 hozzászólás to “[2.0] Tapasztalatok”

  1. Nekem eddig nagyon tetszik. Csak el ne kiáltsam magam 🙂

  2. Egyébként nem csak a balaurok adnak AP-t, eddig úgy éz ki hogy minden humanoidból jön AP. Inci éppen a lefarisztokból farmolja éppen.

  3. Azoknak akiknél még mindig fenn áll az error 72-es hiba azoknak Ayase ezt ajánlja:
    “If you’re still experiencing error 72, try to delete a file called “scanned.dat” from your Aion folder and restart. Fix still inc.”

  4. Mi is bepróbáltuk divine-t, első boss sima liba, viszont a második boss (pók) 50% alatt szinte csak a tojások között rohangál és 2 embert lekötöz, úgyhogy 51en esélytelen, kivéve ha van rád pár fölös órád 😀

  5. Divine-ban 25%-ig vittük a második bosst, összesen több, mint fél órán át küzdöttünk vele, ezt csak abból tudom, hogy 2x nyomtam el a WoW-ot 😀 Hát omfgrofl, hatalmas királyság volt 😀 Jah és igazak a pletykák, templar erősen need.
    A chantra dg meg… érdekes. Vicces volt látni, ahogy az uccsó boss egyetlen aoe-val 100%-ról lenullázott engem, meg két gladit, aztán persze a többieket is 😀 Am nem egészen értem dg-be miért kellett ekkora erős mobokat rakni, elvileg ez nem a pve-ről szólna. Mindenesetre elsőre fun volt az egész, majdnem lefordultam a székről a nevetéstől olyan jókat haldoklottunk 😀

  6. amúgy anno és mostanában is kritizáltam a játék egyes grafikai elemeit, mármint a terep textúráit – kidolgozottságát…

    Személy szerint valami ilyen szintű grafikát vártam volna el a cryengine-s Aiontól is, mivel sztem ez az engine is képes erre.

    persze ez egy másik mmo, de itt nem hányták össze a terepet.

  7. Semmi baj nincs a játék grafikájával, sőt! Nézd át a beállításaid, vagy vegyél új vga kártyát. 😛 A másik az, hogy ez az ezeréves Cryengine, amit a legelső Far Cry is használt. A harmadik meg az, hogy a linkelt videó alapján az egyedüli különbség a normal mapping megléte a terepen. Szvsz ez sokadrangú kérdés egy mmo-nál.

  8. Szerintem 55-ön nézek vissza Divine instába legközelebb. Igen needes lett a temp, de jelenleg 2-3 ütésből csuk össze a boss, a trash meg +1-ből. Azzal semmi probléma, hogy felvegyem, vagy megtartsam, csak, miután matricát csinált belőllem a kőpadlón, szépen végigjárja az ally-t és mindenkinek resetli az agro-ját egy one shottal 😀 Trash 3 – 6k-t ütött átlag. Boss 5 – 9k-t (crit néha felugrott10+-ra is). Kb csak akkor éltem a bossokon úgy hogy nem libero volta bugyi helyett folyamatosan, amikor focus blokkal csökkentett sebzésen voltam, vagy aktív volt valami ideiglenes +hp novelő skill vagy egyéb nagyobb cd-s sebzéscsökkentő cucc.

    Kicsit azt vártam, hogy optimalizálnak az engine-on és végre elkezdi használni a video karit is és nem csak a procit paszíroa széjjel, de ezt nem vettem észre. Kb úgy éreztem magam a fővárosban meg az új területre érkezve a tömeg miatt, mintha épp egy 5-600 fős össznépi ostrom kellős közepén lennék és 2 fps mellet megyek az események után. (pl az összekötő video is szaggatott nállam és másodpercek estek ki belőlle, pedig szerintem egy Core2 duo 6 giga rammal és 4890-es vodeo karival még nem annyira alja gép, hogy ez legyen 😦 )

    Új területen nem jutottam ki a fővárosból, majd ma 🙂

    DG vicces volt. Cleric needes oda is erőssen a temp mellé jelenleg. (csak 1 chanterem volt, a belét is kihealelte, de a grav boss így is összecsukott.) A papír dps huszárorok, meg szépen megtanulják majd reményeim szerint, hogy MINDÍG UTOLSÓNAK a surkana-t kell leverni a szobában, mert a Temp akár ki is ugorhat abból a teknőből amin utazunk, akkor se fog meg 1 mobot se, mert minden általad bevitt surk találat a szobában lévő összes moboknak ház méretű agró. Aztán nekem ne ugráljon egyik se, hogy fogjam meg így a szoba bossa-t meg a mobjait… A pug vs havoc premade-ről meg nem érdemes beszélni.

  9. A véleményem az, hogy kb most kellett volna kiadni a játékot. Ez így egy korrekt 1.0 Aion.
    A géped elég hurka, nekem is szaggat pedig, i7920-as procival, 6giga rammal, meg 5850-es karival nyomom közel max grafikán.
    37-es Assával végigtoltam a Kromedes instát. Szép terület, sokkal szebb mint az alap insták, szerintem.
    Az új pici változtatások is nagyon bejönnek.
    Eddig fasza amit láttam, csak félek ezzel kicsit már elkéstek…mert ettől még több asmo nem lesz és a balance se jön rendbe.

  10. Running: lévén, hogy nem fog pont holnap megjelenni semmilyen új MMO, ami elviszi az Aiontól a tömegeket, ennél fogva nem késtek el. Tegnap akkora tömeget láttam az új területen, amit konkrétan a startkor láttam csak. Iszonyat mennyiségű ember tért vissza. Nagyon sok visszatérőtől hallgattam meg tegnap, hogy: “ez igen, erre várt egy éve, így kellett volna…” stb.
    Innentől kezdve a játékban új időszámítás indul. Egy-két hónap múlva kiderül, hogy egy átlag játékos számára mit is hozott valójában ez a kieg. Én nagyon remélem, hogy erre a két hónapra az NCWest nagyon eltűnik a szemünk elől és nem talál ki mindenféle fantasztikus eventeket, amikkel bemutatkoznak a régi/új játékosoknak is…

    meridian: ezt valóban folyamatosan hallgatjuk tőled. Most komolyan összevetsz egy 2005-ös grafikai engine-t egy 2010-ben még egyébként meg sem jelent játékkal, amit egyébként a világ legjobb grafikai programozói fejlesztenek? Aion-ban a területekre feszített texturák nem azért ‘rondák’ mert az NCSoft igénytelen, hanem azért, mert a cryengine erre lett tervezve. 2005-ben még nem fért bele a videokártyák teljesítményébe, hogy a talaj és távoli objektumokhoz is részletgazdag texturákat használjanak. Ezzel együtt – tudomásom szerint – az Aion grafikája a legszebb a jelenleg piacon lévő és már megjelent MMOk közül, tehát nem értem, hogy mire fel ez a kritika.

  11. Far Cry 2004-es, de maga az engine jóval régebbi, tulajdonképpen egy techdemóból nőtte ki magát játékká. Persze azóta jelentős fejlesztéseken esett át, de nem keverendő össze a cryengine 2-vel! Ettől függetlenül így is várható egy nagyobb ráncfelvarrás, ahogy azt a vision trailerben is sugallták. Szerintem ez nagyon szép teljesítmény egy ilyen “koros” motortól, olyannyira, hogy ha azt mondanák, hogy vadi új saját engine-vel megy, akkor sem lenne egy szavam sem 🙂

  12. Menorel: Mondjuk ez igaz, a megjelenés első hetében láttam ennyi embert utoljára a szerveren. Ez mindenképpen bizakodásra ad okot és reméljük 1-2 hónap után nem tűnnek újra el.
    Remélem azt is h nem bízzák el magukat és nem ül le újra a játék fejlesztése, javítása… a játékosbázis megtartásához folyamatos és értékes munka szükséges, és mint tapasztaltuk eddig ez nem igazán valósult meg. Továbbra is megmaradt pár súlyos gond (balance, pve rész erősödése) ami talán most javulni fog.

  13. És az sem elhanyagolható, hogy pontban 9kor indultak a szerverek, lag és dc nélkül 🙂 Well done.
    DG: szerintem (1-2mobkivételével) könnyebb lett a trash mint volt (non elite mobok, lol).
    Valakinek esett valami divine első bossból? Nekünk egyből eltűnt amint meghal, még manastone se volt benne 😀 Úgy érzem ez a “lootboost” most se jött össze igazán 🙂

  14. Ontopic: egyébként rögzítettem azt a kb 40 percnyi kínlódást a 2. bossnál divine-ban, ha úgy lesz időm felteszem vhova sűrített formában 😀 Ami a végén volt az nálam újradefiniálta a zerg fogalmát 😀

  15. Zéró volt a 2-es allinak is az első boss lootja 🙂 De gyanítom, hogy itt is a ládában lehet néha vmi finomság…

  16. Ahogy látom fánkzabáló barátaink bezúztak első nap egy új fortot 🙂

    Szergely, kapd össze magad, ma este siege 😀

  17. Igenis, értettem! Whyskis energiaital bekészítve! Tonight we dine in balaurea!!!

  18. Nálunk sem dobott semmit az első boss.
    Azért írtam egyékbént a CryEngine-hez 2005-öt, mert az NCSoft akkor vette meg a licenszt, tehát a 2005-ös állapototnak a kódját kapta meg, ami gondolom egy picit jobb volt mint a 2004-es farcryé. De egyébként jogos, maga az engine valóban még régebbi.

    Ma szerda van, úgyhogy fortress nap 🙂

  19. A hurka mit jelent, azt hogy nem kolbász a gépem?

  20. A hurka lehet véres vagy sima, a tiéd kapacitása jelenleg a simának felel meg.:))

  21. A sima az májas persze, de gondolom ezt kitaláltad, csak én fogalmaztam bénán.:P A lényeg a a véres dúrvább mint a májas.

  22. Oké így már értem a disznótorost 😀 Úgyis tervezek 1 brutál véres vágást 😀

  23. Ha hentes lennék, azt ajánlanám én is, h válts véresre.:)

  24. Lehet nem ide illik a téma de azért megkérdem:

    Hogy tudom megszerezni a Fine Mana Serum illetve a Fine Life Serum reciket?

  25. Hali!

    Bocs az Offért: Asmo oldalon kezdenénk új karikat ( visszatérők lennénk ), melyik szerverre érdemes mennünk, hol van magyar Asmo közösség?

    Előre is köszi

  26. Grrr, túlóráznom kell, de remélem hazaérek ostromra.

  27. Tapasztalat:
    Trioran kapott egy jó nagy adag boostot.(tl boss)
    Folyamatosan aoe stun + rákerül egy shield 30secre de van hogy lemegy 25ig aztán felugrik újra 30secre .. etc etc .
    Vertük vagy 20 percig aztán wipe

  28. Épp most tekerjük Vorgaltem Citadelt! Naggyon böszme a Tower Garrison boss! reflect van rajta amig le nem ütik a 2 tornyát! páran befeküdtek rajta! 😀

  29. régi a cryengine? de ebben kissé feljavították, nem mellesleg a warhammer, az age of conan, sőt a guild wars is jóval korábban jelent meg (mint az AION), azokban nincs ilyen – egyébként csak designer-i – hanyagságok.

    Amúgy szép a garfikája az AION-nak, de az összképet nálam ez jelentősen zavarja, na meg “csőalagút” szerű pályakialakítások is.

  30. Perento-n nem tudok nagyobb magyar légioról. Első transzfer után láttam bicskások nevű-t de eltűntek. Galamb off is volt, de arra is most 1 tagot ír.

  31. Most nem azért de a riftezést kinyírták. Konkrétan mindenki odaát megkapja a pvp def buffot, ami nem kicsi sajnos 😦

  32. Hümm? oO Mármint mindenki automatikusan megkapja, vagy csak x kill után?

  33. Meg balaureában? Kicsit extrém lenne :S

  34. Nem, Balaureában nincs ilyen. Morheim Eltnen, Brusthonin Heiron körzetekben csak.

  35. Hát az én tapasztalataim vegyesek.
    kettőt emelnék ki.
    Pozitívum: 100-200k kinah / quest!
    Negatívum: mikor felveszem a questet fogalmam sincs mit fogok kapni érte. Így pedig nem nagyon van kedvem 20x ismétlendő questekhez nyúlni.

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

 
%d blogger ezt szereti: