[2.0] PVP nerfbunkó

Olvasgatva a korai fórumokat csak azt látom, hogy mindenhol elégedetlenkednek a játékosok. 16-án kijött egy patch koreában, ami eléggé hanyatt vágta a PVP-t. Egyrészt a rift rendszer kapott egy defenzív buffot. Tehát ha valakit a saját zónájában megtámadnak és megölnek, akkor az kap egy defenzív buffot, aminek a célja, hogy ne lehessen gankelni az illetőt. A gond inkább csak az, hogy ez a bizonyos buff nagyon erős. Konkrétan értelmét vesztette a tweakelés.

Bár nem csak ide tartozik, de azért szintén negatívan érinti a tweak/rift kérdést a kiskek elhelyezésének korlátozása is. Gyakorlatilag az összes nehezen megközelíthető terület (hegyek, dombok) tiltott területek lettek. Az ezzel kapcsolatos elégedetlenséget persze némileg ellensúlyozza a területbe besimuló textúrájú kiskek megjelenése. Persze ettől még nem láthatatlanok, csak nehezebb kiszúrni őket.

Ami viszont igazán felbosszantotta a játékosokat az 16-án behozott beteg mennyiségű patrolozó és fix guard spot Inggisonon és Gelmarshon. Gyakorlatilag nincs értelme átmenni az ellenség területére (még akkor sem, ha egyébként megtehetnéd), mert – Ground Abyss kialakításából fakadólag – a rengeteg szűk átjárón nem fogsz tudni átjutni, hogy valódi PVPhez juthass. Mi marad? Silentera Canyon mint egyetlen lvl50+-os PVP terület. Hogy ez mennyire elég? A koreai játékosok szerint édeskevés. Csak az jön be a Canyonba, akinek ott tényleg dolga van, arról nem is beszélve, hogy egyáltalán be tud-e jönni az ellenfél a canyonba, amihez azért nem ártana bizonyos mennyiségű PVP orientáltság. (Fortressek elfoglalása és megtartása.)

Nem is alapvetően az a baj, hogy vannak guardok, hiszen végül is megfelelő trükközésekkel csak el lehet azokat is kerülni, vagy max megölni (bár a lvl57-es elit guard elég komoly falat lesz…), a gond az, hogy beteg sok van és ha találsz is egy szerencsétlen ellenfelet, akkor az – Ground Abyss kialakításából fakadóan – pillanatok alatt el tud glideolni a legközelebbi guard posthoz.

források: QQSource, koreai hivatalos oldalon a témával foglalkozó discuss,

Apró megjegyzés a végére: Az AionSource úgy tálalja a dolgot, hogy az Inggison és a Gelkmarosh guard spotok a ‘westernizálás’ során kerültek csak be, tehát a KR-Aion-ban ezek nem szerepelnek. Lehet persze hogy igazuk van, de a héten több postot is láttam plaync oldalon, ahol pont erről értekeztek a Koreai playerek is. Mindenesetre ez talán lényegtelen is nekünk, hiszen ha tetszik-ha nem mi így kapjuk a játékot.


~ Szerző: menorel - augusztus 29, 2010.

83 hozzászólás to “[2.0] PVP nerfbunkó”

  1. A riftezés nagyon jó kis szinfolt a játékban , remélem nem fogják kinyirni ezzel a buf dologgal.
    off:
    Kiváncsi lennék telemacsón asmo oldalon mi ment este a lfgben és hány feketeszárnyu fontolgatta a quitet.
    Elyos nem sok esélyt ad nekik hogy legalább egyetlen fortresst behuzzanak felsõ abysson, pedig tegnap asmo kitett magáér , nagy számban felvonult.Szerintem aki élt és mozgott ott lehetett , de így is az elyos zerg ide oda pofozta õket abyssban.

  2. @xerb: tévedés, messze nem volt ott mindenki és vlaszeg nem is lesz soha, mivel a drága ‘siege leader’ arcok nem örvendenek túl nagy népszerűségnek mostanság. Sokan azzal vádolják őket, némileg joggal, hogy csak a medál farmra koncentrálnak az alsó abyss-on, no-share ofc. Többen inkább uppert tryolnának szívesebben, de a nagyok inkább beülnek a kis lower fortjukba, amit be sem támad az ellen, mert ugye akkor jönne a pvp buff. Az igazság az, hogy az Elyos taktikusan és szervezetten csinálja a dolgait, míg az asmo oldalon csak a káosz van, az úgynevezett leaderek sem tudják megmozgatni a népet, főleg nem a szokásás pve noob szöveggel. Másrészről pedig elég sokan távoztak az egyes transfer körökben, ami így elég kemény létszám hiányt szűlt, és úgy látszik az Elyos oldalra többen is tértek vissza a 2.0 miatt. Röviden és tömören a szerver elég alkalmatlanak látszik a 2.0-ra, jól gearelt Elyos hadsereg fog szemben állni egy vegyesen gearelt szedett-vedett asmo hordával, kb sejthető a végeredmény 🙂

  3. Majd elfeledtem, ontopic:
    Ez nekem egy gyenge próbálkozásnak látszik a balance miatti issuek kezelésére. Illetve lehet, h Jóska-Pista lvl35 cleric a kis full zöld gearjében örülni fog neki, akit azelőtt a Béla nevű lvl35-ös agyon gearelt twink ‘sin 2 percenként szedett le Alsig mellett a réten:)
    Azért a full pvp zónának tervezett területen kicsit soknak érzem ezt a ‘védelemet’.

  4. Hát nagyon remélem, hogy élvezhető marad a riftelés. Sosem szerettem az abysst, mivel solo pvp-re teljesen alkalmatlan (kivéve scout class-nak), ellenben a riftezéssel.
    Az új kiskekkel kapcsolatban: tökjó, hogy “beleolvadnak” a környezetbe meg minden, igaz van vagy 4 féle belőlük, ami 4 extra helyet jelent az inventoryban, mellesleg hiába az álcázás, ha nem lehet elrejteni őket, mert téged már nem fog álcázni, mikor a kisknél spawnolsz 🙂

  5. Hát ez így elég szarul hangzik. A kiskekről annyit, hogy nagyon király, h rejtő színe van, csak amíg zöld petty jelzi a minimapon, addig minek?! Eddig még minden kiskem leverték most is, pedig olyen helyekre pakolok… (na jó talán a legutolsó spotot még nem ismerik) A másik dolog az Ariel’s Curse. nem is értem minek a pvp védelem, amikor minden egyes ember megölése után curse virít a fejem felett. Tegnap átmentem, a galamb Béla piros nekem és ott farmolja a 40-es elitet. Én is 40 vagyok. Rank 6 volt, mint én. Megölöm, adja az AP ahogy kell, erre curse… Na most akkor mi van? Honnan kellene tudnom, h 43-as vagy 32-es az ely, ha ugyanúgy piros nekem? Amúgy rózsaszínt sosem ölök le, még ha megtámad, akkor sem. A lilát meg alap, h meg kell próbálni, nincs mit veszíteni. A másik meg, hogy ilyen körülmények mellett meg ki fog átmenni riftezni? És akkor hogy fogják csinálni a daily questet? Most lehetne azt mondani, hogy persze, mert abyss cuccban könnyű vadállatnak lenni, de mióta kiosztottak egy nagy halom relicet, minden majom tele van abyss cuccal, amihez ha még jön a pvp deffense az nem lesz vicces. De tényleg. Szóval ha ennyire gáz lesz a PVP, akkor veszek inkább egy xbox-ot, és Mortal Combatozok 🙂

  6. Zender te meik szerveren jatszol ? és meik oldalon ?

  7. Szerintem sok “sírástól” megkímélt volna minden játékost, hogy ha úgy indul a játék, hogy van pve és pvp server. Pve-n ha saját területen leszednek 30p-re legyen “godmode” vagy téged ne lehessen leölni vagy te one shotolsz, persze világítsál mint egy karácsonyfa 10km-ről. Abyss pvp terület, vagy elfogadod vagy nem mész oda. Pvp serveren meg curse, mondjuk 50 kill után. Vannak pvp és pve orientált emberek, ezzel minden játéknak számolnia kell, az állomány szétválasztására pedig a server alap beállítottságának meghatározása a legegyszerűbb.

  8. 🙂 Igen lehetne azt is, vagy azt, hogy az Aion egy pvp orientált játék. Elfogadod, vagy mész Wowozni! 🙂 Nem azért fizetem az Aion accountot, h instázzak, azt tört szerón is lehet, nem kell hozzá más, csak 6 ember. Szóval ha “megszűnik” a pvp, akkor részemről vesztenek egy előfizetőt. (de úgy gondolom, h sokat) Amúgy meg mi értelme lenne a játéknak. Az ember húzza a geart, hogy egyre jobb legyen, aztán meg ölje a mobokat, ami valljuk be közepes gearben sem nagy kihívás. A pvp gear meg… vicc az egész. Hétvégén nézegettem a heti AP szerzés listát. Asmo oldalon van pár kedvenc. Lv31-es kari, kék-zöld gearben, a héten összeszedett kb 210.000 AP-t. Ami nem is lenne vicc, de mindemellé van neki összesen 21!!!!! killje. És ebből a nyaklán kivételével kiszedi a 30as éxerszettet. 21 killből… Én meg pvp-vel össze tok szedni napi 10-20K AP-t, ha minden jól megy, nem éjjel nyílik a rift, nem kapok állandóan curset, és tegyük fel még van fortress is alul, ahol lehet ölni guardokat meg az arra tévedő galambokat.

  9. Nem lenne gond azzal, hogy folyamatosan gankelnek questelés közben, ha tudnék mondjuk instázni. De így, hogy insta alig van, és egyes területeken bizonyos időszakokban lehetetlen questelni, nem nagy élmény a játék… Látszik, hogy sok magasabb szintű karakter unatkozik és riftezni jár, pláne amikor buffot kap.
    Jó, én PvE beállítottságú vagyok, nekem nem hiányzik a PvP

  10. Zender: Biztos beváltotta a 14 crownt meg a veteran rewardot, az kb annyi 🙂

  11. Hát a szintekről: nekem van egy 40es rangerem riftezni. (Zyon) A jelenlegi “célközönségem” a lv40-50 közötti karik lennének. Ezzel az a helyzet, h abyssban nincs 40 és 50 között mob, quest és semmi más sem. Úgyhogy még pvp-zni sem jár oda senki, mert nincs kit ölni. Egyedül a guardoknál lehet valamit alakítani, de sajnos olyan kevés guard van, hogy farmolni is kevés, meg az őket farmoló elyosok is kevesen vannak. Heiron tök üres. Tényleg nincs ott semmi. Párszor átmentem, kb csak ott próbálkozó asmoval találkoztam. Kisket sem tettem le, annyira nem volt értelme. Így marad Eltnen elite területe, ahol azért elvétve találok rendes ellenfelet, aki szintben van, vagy magasabb szintű party, aki elég rossz gearben van. Igazából ami kihívás az az arra tévedő kósza 50es kari, akinek sztem eléggé el szoktuk rontani a napját. Ami még kihívás a hozzánk hasonlóan vagy jobban gearelt szintén negyvenes karik, akikkel már ismerjük egymást annyira, h inkább “barátságos mérkőzésbe” fullad a dolog. Mindezek ellenére még mindig élvezetesebb a harc, mint az 50es gladimmal, mert ha azzal kimegyek abyssba, leginkább csak full partykkal találkozok, Heiron meg ugye tök üres. Az összes mókus bent vadul Theomboson. Oda kellene rift, és sok minden megoldódna 😛 Az instás reliceket meg úgy ahogy van törölném a játékból!

  12. Zender: valószínűleg beváltotta a crownjait 🙂

  13. nvm lassú vagyok 😀

  14. Xerb: pont ezt mondom, h ne vegyen már ki senki 21 killel pvp szettet. Mert még ha kivesz egy gyűrűt, azt mondom, h jól van, örüljön neki, lv50ig el lesz vele. De majdnem egy egész éxszerszettet kivenni… Teljesen gáz ez így.

  15. Zender. Teljesen egyet értek veled, ap csak pvpböl jönne, ennyi kellett volna.
    Ehelyett pvp geart szinte csak pveböl szedhetsz ki mert aki pvplni akar azt szopatja a játék.
    Heiron rift dologhoz csak annyit hogy mekkora fail már hogy 50-es rift nyilik 30-44es zónára, persze hogy akinek esze van nem megy oda.

  16. Én megmondom őszintén a pve kék/zöld geart meg XP-t adó questeket meghagynám a saját területeken, viszont abysshoz kellene a motiváció. Pl a fenris/miragent szettet egy az egyben abyssba tenném. Azonkívül olyan questeket kellene betenni abyssba lv40-50 között, ami komolyabb pénzforrást biztosít, ami sztem elég motíváció a pvp területen való műköséshez. Aztán a komoly bossokat is abyssba tenném, pl Zapielt nem egy légió farmolná. Az instás reliceket meg símán törölném. Asszem ezzel megszűnne sok probléma. Aki nem pvp orientált, nem kap pvp geart, de nem is fogják halomra gankelni. Aki meg pvp-zni akar, pvpzhet, nem csóróskodna, (mert ugye a pvp elég költséges sport) meg lenne is target. A jelenlegi gankelés ellen még annyit, hogy amíg szar gearben voltam, én nem is vittem fel a rankomat, így nem is igazán vesztettem AP-t. XP-t meg amúgy sem. Kisket meg leraktam a legközelebbi guardokhoz és még soul sickness sem volt. Amit buktam az max 1 perc séta.Úgyhogy ezt a problámát annyira nem tartom kezelhetetlennek. …de idegesítő lehet, azt aláírom 🙂

  17. Well.. A riftelést igazából 1.9-el megölték, a curse kb 10 kill után rajtad van és 3-6 óra alatt jár le. A hipergáz az egészben az, hogy hiába logolsz ki az nem számít bele csak a játékban töltött idő. Ezekkel a további változtatásokkal teljesen tönkreteszik a játékot, hiszen a pve tartalom hiánya miatt a pvp felé fordulnának az emberek és ez így lehetetlenné vállik.

    Arról már nem is beszélek, hogy mennyi esélyed van befoglalni az ellenfél fortját ha rajtuk lesz az überbuff, és akkor ki sem tér az ember a riftcampingra a zónahatáron az átmenő forgalom oneshotolására a summon általi exploitokra stb stb.

  18. hehe, elég idegesítő tud lenni 🙂
    Régen még a Castoros ősidőkben, 40-es karival csináltam a repeat questeket Krotan mellett, illetve toltam volna némi pvp-t, de 40es sorcinak soha sem volt valami jó esélye 3 jól gearelt ranger ellen. Kb nem érdekelt a dolog, egészen addig, amíg nem lett ebből sport. A minimum a 3 vs 1 lett és ez azóta sem változott nagyon. Minden egyes nap ugyanazt a full 40-es pt látom farmolni FT és Alsig körül, amikor meg oda spwanolunk egy pt 50-esel, megy a sírás, hogy 10 szinttel nagyobbak vagyunk, de mondjuk ez őket sem zavarja, amikor a 30-as karikat ölik halomra 6 vs 1-ben.
    Ugyanez a helyzet 1 vs 1-ben is, jön a 10 szinttel magassabb karijával agyon vág ofc, mondom kk, spawn back folytom tovább amit éppen csináltam, aztán jön megint, amikor fél HP-n vagyok, stb… Egy ponton megunom átlogolok valami nagyobb karira és levágom a francba, megkeresem a kiskjét stb… Persze ebből is néha sírás van, mert most miért rontom el az ő játékát.
    Aki szerint ez egy normális rift rendszer, az már bocs, de kihívásokkal küszködik. Sok helyen ráférne egy kis pofozás a rendszerre, pl.: a fentebb említett riftek, miért nyílik 50-es rift a lvl40-es MMV zónába? Én szeretem a pvp-t, de ami néha az Aionban zajlik pvp címke alatt az nem az, csak egy sima zergelés, vagy pt gank, 0 IQ, az győz akinek hosszabb a f…
    A pvpdef talán megoldás lehet a csapatos gank ellen, de nem lesz túl jó a face-to-face harcoknál, de mint mondtam szvsz kb 100-ból 1, ami tényleg igazi face-to-face a többi pt gank. A pt gank ellen pedig jól fog védeni ez a cucc, legalább lesz némi esélye a szerencsétlenek elrohani a legközelebbi safe-point-ra, vagy valami.
    Az abyss-ról meg annyit, hogy mi a francnak menne oda egy 50-es kari? Guardot farmolni? Pvp eddig is csak Core-ban volt a 2.0 után ott is csökkeni fog a dolog szvsz, az új területeken meg eleve kinyírják. Még 2-3 ilyen ‘jó’ patch és kirakhatjuk a PVE táblát.

  19. Sajnos a PVE táblát már sztem most kirakhatjuk. Amúgy a gankeléssel sosem volt bajom. Ha rank 9 vagy rank 8 voltam, buktam vagy 10-20 AP-t. Pláne ha jött egy magasabb szintű party, ahol esélyem se volt, hát had végyék, majd elosztják. 😀 Aztán voltak a bátor elyosok. A bátor elyos, jó elyos. Abból azért volt jó bunyó. Mondjuk vannak a bolond elyosok is, suicide stílusban tolják. Éppen tegnap húztunk egy SM-et a rifthez. Én az 50-es fenrises gladival magamra húztam az elitet (26os, Morheimben) az SM meg lecsipegette. Számomra is hihetetlen volt, de egy elyos assassin legalább 3x támadt rám! 😀 Ott volt mellettem a kis 23-as SM, de ő csak engem ütött. És nem adta fel. Nem is értem, nem látta, h nem sebez?? Csak megjegyzem, h ráadásul pajzs volt a kezemben, defenzív buffokkal, HP-s kaja, HP-s mace, stb. Volt vagy 11k HP-m amiből ő serényen le is szedett kb 500-at. 🙂 A végén már sírtunk a röhögéstől. 😀

  20. Dvine: a curse úgy vettem észre, h leesik kiloggolt állapotban is, és az ellenfél területén is, csak később. És soxor éjjel csak kiloggoltam, ott hagytam a karit az ellenség területén és másnap estére általában leesett a curse. Amúgy jó lenne tudni, hogy itől függ, hogy megkapod-e. Mondták páran, hogy úgy vették észre, h ranktól is függ. Amit nem értek a logikájában, az az, h honnan a vérből tudjam egy piros kariról, h mekkora? (pláne, ha nem mobol)Azért +/- 9 szint az eléggé nem ugyan az a sport. Amúgy nálam jelenleg az játszik, h átmegyek, és az első kill után kapom a curset. :/ Ha ketten megyünk partyban (ugyan úgy 40-esek), akkor azért jobb a helyzet. Kettőnél többen meg nem megyünk.

  21. imbalol
    Mi lett a vége ? homlokonvág–>kiterül?

  22. Én azért vettem meg a játékot a megjelenés pillanatában, mert olvastam, hogy pvp orientált játék lesz. Alig vártam h eljussak abyss-ig, aztán mi fogadott? Lag, ellenfél megjelenésénél beakadás, értelmetlen zerg ostromok, szar buta insták. A cleric-el 1 év alatt 2-3 normális 1v1-en vagyok túl, mert vagy 2 lövéssel szétkúrtak, vagy 82-en ugrottak rám. 50-es szinten sincs másképpen szerencsére, azzal a különbséggel, h legalább már annyi lehetőség sincs mint mondjuk 30-40 körül.
    Indítottam egy assát, hogy azzal majd jól riftezek. 2 alkalom után, inkább ráálltam a questekre, mert vagy én genkeltem, mert fasz látja ki a kisebb, vagy engem öltek a jóval magasabbak.
    De legalább már az egyensúly is teljesen felbomlott, így a játék szánalom pvp részét teljesen kiválthatja a szánalom és dögunalom pve rész, amelyet a béna group társak tehetik néha izgalmasabbá.
    A clericcel már sokszor be se állok group-ozni, mert a kis 14 éves öncsonkított emósok, pezsgő hormonokkal nem képesek értelmesen játszani. Persze mikor magára ránt 30 elitet egyszerre, vagy fél hp-val kifut a cast zónámból, majd rögtön agyonbassza egy mob, akkor egyből a cleric a hibás, de akkor is, mikor én tankolok le 4 elitet, őt meg képtelen vagyok már gyógyítani és összerogy.
    Azon már igazából ki sem akadok, amikor nem értik meg, h attól mert ő full miragentben szaladgál +10-re felhúzva, attól én még egy lófaszjóska kék agyhalott ipari hulladékzsákban feszítek, nyilván halni fog a parti, ha siet.
    Eljátszogatok még egy darabig, de vicc az egész és ezen a 2.0 sem fog segíteni. A Gw2-ig még talán kihúzom, de lehet a miragent quest gatyónál fogom törölni, ha bukom a cuccot mert nem crittel be.:)

  23. “A hipergáz az egészben az, hogy hiába logolsz ki az nem számít bele csak a játékban töltött idő.”
    Ez nem így van, beleszámít az is. Az, hogy meddig van rajtad a curse függ attól is, hogy mennyit ölsz cure-zel még. Ha lement a curse és rögtön mész riftelni, akár 3-4 kill után ismét rajtad lehet. Teljesen kb 1-2 nap után resetelődik a “curse szint”, amit nem jelez a rendszer sajnos.
    Ami hipergáz, az az, hogy a szintebeliek is beleszámítanak a curse-be, nem egyszer jártam úgy, hogy 50-es leölésével kaptam meg a curse-t. Szóval itt eleve hibás a leírása, mivel nem csak a nálad alacsonyabb szintűekért jár az átok. Az pedig űberlámaság, hogy a rendszer által pirossal jelöltekből hipp-hopp összejöhet a curse, hiszen minél alacsonyabbat ölsz annál gyorsan megkapod. A mobozókat eleve kerülöm, legfeljebb 1-2 ütéssel megsaccolom a szintjüket, aztán ha nagyon erősködnek meghalnak 🙂

  24. Ehh utálok melóból irkálni, mire sikerül befejezni addigra reagálnak is 😀

  25. @Running: lol, az én clericem is pontosan ugyanez a tészta:)

  26. Running: Mindig a cleric a hibás! 😀 na jó nem. A cleric egyetlen hibája, h sosincs, amikor kellene. Cleric nálkül meg nincs party. Nekünk volt egy perma groupunk a felső fort instánkra, egy nagyin imba clericel. néha jött random is, ha valaki hiányzott, de általában nem vette észre, h a tankkal is, meg a clericcel is ugyan az az ember játszik 2 gépről! 😀 De úgy, hogy debuff max egy pillanatig volt rajtam, ha jött a damage, ahogy bement, már jött a heal is rá egyből. Az se volt gáz, ha véletlen húztuk a termet, tankolta a kósza mobokat is. 🙂 Én próbáltam a clericet, 30ig húztam, de minden tiszteletem annak, aki boldogul vele. A pvp ment, de kb 2 embert sem tudtam életben tartani FT-ben. 😀

  27. Lol Zender 😀 Am megfelelő partyval 5 fővel, cleric nélkül is lemegy egy belső fort 45-ös bossal, assa tankkal, jó dps mellett láda eltűnés nélkül 🙂

  28. Ja, csak ha én húzok, akkor nem válogatok, jön a terem és kész! 😀 Képtelen vagyok megjegyezni mind3 instában, h melyik teremben mit húzzak, h ne az egész terem jöjjön. 🙂 Szóval vagy az volt, hogy akció van, meg zúzás, vagy a cleric jelölt és húzta a mobot ki, aztán átagrózta a tankra. …mondjuk én az első verziót jobban szerettem. 🙂

  29. A cuccok nagyon sokat számítanak. Fort instába volt jópárszor, h assa tankolt, vagy ranger próbálkozott (full setekben voltak persze). Simábban ment, mint néhány critre gyúrt glad vagy temp karival, akiknel 1 ütés fél hp le.
    Ezek nem értik meg, h van cd-je a healnek, és nem tudok rögtön 10ezer hp-t visszarakni neki 1 mp alatt, max 6ezret, de azt sem rögtön.
    De találkoztam már olyan csapattal is ahol a chanter tankolt a tank helyett dp-ben, mert úgy gondolta, bírni fogja, a bossokat is. Aztán pár instant halálnál csak kérdőjelezett, hogy mit afk-zom. Idióta. Na mind1, gáz clericnek lenni, hálátlan meló.

  30. De chanter azért van gondolom.

  31. Én is szeretek rohanni ha tankolok/tankoltam.
    (anno azzal s
    órakoztunk hogy 1h20min alatt toltuk sr low-upot a 3 bossal normál 47-48 groupal) de a clericre mindig figyeltem , ha borul a group az 90% hogy a tank sara.
    Nálam mondjuk azok a dpsek szokták kivágni a biztositékot akik arra verik hogy leszakítsák a tankrol a mobot .Volt hogy 1 mobot ölünk 2 cc , ugye arra is tauntolgatok a rangerre meg átmegy az elsõ aztán rámir hogy õ mekkora f..a gyerek hogy le tudta szedni rólam.

  32. Én még ilyennel nem találoztam szerencsére, de az ilyenek szopják be azt is, hogy caster mobon rajta a reflect a ranger meg lehiteli magát, olyankor mindig kioltom az embert XD

  33. Iridescen :
    Bevallom így én is jártam , ráadásul normál mobbal .
    Theobomos északi részén 45lvl (ha jól emlékszem lava petrahulk akadt rám)
    lusta voltam menekülni , namondom kispajti neked lõttek.
    Flurry+ minden buff aztán ugrok rá , tak-tak-tak,sötét képernyõ.
    Namondom dicsak! 😀

  34. nem kötözködésképpen, de nehéz elhinni, hogy egy ember 2 kulcsfontosságú karaktert egyszerre irányítson egy instán belül olyan tökéletesen, hogy az egy kívülállónak fel sem tűnik. Igazság szerint mindaz amit leírtál, abszolút illik egy olyan healerre, aki bottal van bent (“debuff max egy pillanatig volt rajtam, ha jött a damage, ahogy bement, már jött a heal is rá egyből. Az se volt gáz, ha véletlen húztuk a termet, tankolta a kósza mobokat is” => ilyen nincs sztem).

  35. Hát a Curse amit 1 hete vasárnap szedtem össze tegnapra ment le (piros verzió) mondjuk kb 350 killel zártuk azt az etapot egy 8 fős riftpartyval. Ez annyira nem gyerebe, főleg ha belegondolok, hogy 2.0-ban nem csak curse lesz mapon halálfej, hanem csontra buffolt ellenfél is aki ellen 0 sansza lesz bárkinek.

  36. Eloim: Egy magyar srácról van szó, sztem többen is ismerik. De nem írom a nevét, mert nem akarom fényezni. SR-ben tanulgatta ki így a két géppel való munkát. Szóval nem bottal csinálta. Pláne, hogy ő jelölte a mobokat a clericel és húzta is, amikor idegrohamot kapott, hogy sorra húzom a full termeket. 🙂 DP-vel már voltak problémái azért 2 gépről, de azért szükségből olyat is csináltunk. A fort insta viszont tényleg sima ügy volt neki így.

  37. Azt azért mondjuk hozzáteszem, h a tank valójában én voltam a gladival, ő csak DPS-elt a templárral, meg ha túlvállaltunk, akkor agrózott ezerrel. Ettől függetelen tényleg jól nyomta, én sem vettem észre, h mind a kettővel ő játszik. Csak amikor kérdeztem, h miért a cleric jelöl, nem a tank, akkor mondta, h neki így jobb. 🙂

  38. Ez egyre cifrább 😀
    Azon gondolkoztam akkor minek kellett a tank, valahogy csak meglettetek volna anélkül a hatalmas dps nélkül. De közben rájöttem , dupla esély a lootra 😀

  39. ennyi. 😀

  40. Ám duelezni is szokott magával a srác?
    Érdekes lehet.
    Na most jól meglepem egy rootal magam, ahahha erre nem számítottam ..

  41. 🙂 nem lootolt vele. Amúgy sem lootolt senki, mindig csak egy ember. Hamarabb végeztünk, biztonságosabb volt.(3 insta/nap azért sok idő) és az 50es bossra azért jobb a tank, mint a gladi. Pláne, hogy felváltva tankoltuk kb és nem ártott a több dps sem, hogy meg legyen az összes láda.

  42. egy idézet, miért nem játszanak az AION-al:
    “…arra tévedő kósza 50es kari, akinek sztem eléggé el szoktuk rontani a napját”

    Hát pont ez az. Szeély szerint én szórakozni akarok és nem káromkodni a képernyő előtt.

    A PvP kérdést egyedül a Warhammerben láttam jól megoldva, ahol a területek – minden terület – zónákra volt felosztva. A pve questek a pve területekre szóltak, a PvP-sek meg a barna színnel jelölt PvP zónákra. És az ott szvsz remekül müködött… Ott nem volt olyan hogy ingyen fragért bárkit hátbabaszhattál, mikor az ép bele volt gabalyodva 2-3 mob legyűrésébe. Aki bement a PvP területre az mind felkészülten várta azt hogy bárkikor megtámadhatják, és akár ő is támadhatott bárkit ott. És nem is volt anyázás ott a PvP miatt – inkább csak a frakciók közti arányok miatt volt sírás – de azt meg a játékosok maguknak köszönhették.

  43. 🙂 Az a “kósza” 50es kari nem mobolni megy Eltnenbe, hanem azért mert minket keres. Gondolom ebből azért az következik, hogy ha meg akar ölni két 10 szinttel kisebb karit (ami csúnya dolog), akkor azért fel van készülve arra, h bunyó lesz. Aztán benne van az is a dologban, h előbb-utóbb egy 50es party fog kergeti és valószínű legyalázni. De hát ez egy ilyen bicaj. Mit meg nem tesznek 1 AP-ért 🙂

  44. a szitu itt is ugyanaz, aki abyssba megy, az készüljön fel a pvp-re. A gond akkor van, amikor néhány izomagy úgy érzi, hogy ő most megmutatja 50esként a 30asnak, hogy ő mennyire kemény.

    Zárójelben jegyzem meg, voltak nagyon pozitív tapasztalataim is olyan elyosokkal, akikről korábban azt hittem, hogy mekkora köcsögök. Azok az elyk akik naponta járnak át asmo földre pvp-zni és az egész asmo oldal ismeri és vmilyen szinten rettegi a nevüket, nos azok a legnormálisabbak (már ami az alacsony szintű kiskarik gankelését illeti).

  45. Oké, de azért sztem, értetted mire gondoltam. Amikor ép nem ellenséges területen járok, és questelek, akkor rendkívül idegesitő tud lenni az, amikor jön egy kisebbhfajta csorda és lenyom mint a bélyeget és mehetk vissza a haál faszáról, de minek, mert ott várnak rám hogy újból lenyomjanak… ez PVP??? Ez nem az. Ez a másik szopatása, de én a melóból hazatérve a kevéske időben amikor játszhatnék nem szopással akarom kitölteni.

    A másik érdekes hibája a játéknak a postba beágyazott képen látszik.
    A híd túloldalán lévő szikla textúrája milyen fos már a környezetéhez mint pl a kövezett út-éhoz képest? Az útra meg pár darab picike kis fűcsomó mint nővény extraként megjelenhetne, az még jobban feldobná az egészet.

  46. “Amikor ép nem ellenséges területen járok, és questelek, akkor rendkívül idegesitő tud lenni az, amikor jön egy kisebbhfajta csorda és lenyom mint a bélyeget és mehetk vissza a haál faszáról, de minek, mert ott várnak rám hogy újból lenyomjanak… ez PVP???”
    Ezt nem értem, nyilván nem megy olyan helyre egyedül az ember, ahol éppen zergelnek. Ha beopta, hát beopta, shit happens, de ez ilyen. Normál esetben a.) hozzáverődik a játékos másokhoz/embereket gyűjt/locate-ol, b.) elmegy questelni máshova, míg mások megoldják.
    PvP területen megeshet, hogy PvP-zni is kell 🙂

  47. “PvP területen megeshet, hogy PvP-zni is kell”
    Rátapintottál a lényegre! 🙂
    AION területei LvL20 fölött PvP területek, plusz Theobomos/Brusthonin, ahol gathering/money grind kivételével nincs mit csinálni.
    Így a játékosnak most csak 2 lehetősége van:
    -vagy üldözi az ellenséget annak a területén, mert mégis csak több eséllyel talál ellenséget annak a saját területén (PvP),
    -vagy instázik, ahol nem támadhatja az ellenkező oldal (PvE).
    Ha ez a buff megfelelő mértékű lenne, megoldaná, hogy PvE játékos saját területén az első “hős zergcsapat” után bizonyos ideig nyugodtan ellehessen, PvE-küldetéseket teljesíthessen, tehát a karakterek ne csak instákban fejlődjenek, mert a buff megvédené őket a szintjükbeli twinkektől és az unatkozó magasszintűektől.
    Elvileg az Ariel’s Curse és társa is ilyesmit célzott volna, csak mint leszűrhető az elmúlt év alapján, nem érte el a célját igazán. A curse “kiérdemlésének” okai nem egyértelműek, a hatása pedig nem számottevő, mert egy csapatnyi összeszokott megjelölt játékos is nyugodtan folytathatja a vadászást, nehezen áll össze ellenük egy ütőképes csapat, hogy kiskestül kigyomlálja a támadókat a saját területéről.
    Ezzel a változtatással már nem kell várni a megmentőkre, hanem te magad is elkened a száját a mobbal való harc közben rádtámadónak.

  48. Elvileg ez a játék nem azért van,hogy mindenki tök nyugiban ellenség nélkül csinálgassa a kis questjeit.De sajnos ebbe az irányba tart!Nem is értem meg,hogyan lehet olyan terület ebben a játékban,ahol ellehet bujni az enemy elöl,ott van brustho meg az ely megfelelöje,egyszerüen átmennek oda aki nyugit akar,és ott baszodik és kivonja magát a pvpböl,egy elvileg full pvp MMOnak indult játékban,és fogadni merek,hogy ezeknek a játékosoknak a hatására kezd olyan irányba elmenni az Aion,hogy már én is fontolgatom hogy abbahagyjam,pedig atom nagy Aion fun vagyok!Aion,2 frakcio küzdelméröl szol,nem pedig arrol,hogy ma 100,vagy 500 mobot öltem meg,meg hogy mennyi instát toltam ki.Kell a pve,kell az insta,csak az a baj,hogy sokan elötérbe helyezik ezeket a dolgokat,és a pvp elé!Ez a játék ebbe az irányba valo haladása azt fogja eredményezni,hogy marad egy maroknyi pve fun,akik nyomhatják maguknak az instákat egész nap,ölhetik a mobokat,lesz szép abyssgearjük,és ölhetik a mobokat tovább…mert enemy egy szál se lesz.Eddig egyedül Lineage 2ben találkoztam szinte majdnem tökéletes pvp rendszerrel,bár ott is voltak variák,meg már egy ideje nemkövetem hogyan alakult,de ott PVP van,amik hatalmas mass PVPvé alakulhatnak,de itt tényleg csak “az erösebb kutya baszik” elv alakult ki,pedig az elején mennyire jol indult…!!!Én a mai napig szoktam amugy jokat PVPzni 40es karimmal,mert azon a szinten még vannak jo bunyok,de ezzel a coursel,meg a ritkán nyilo riftekkel,meg a téma elején leirt hamarosan jövö változásokkal,eléggé siralmas kezd lenni a kilátás.Meg hát mi az,hogy kiskarizni kell ahoz,hogy azt a PVPt megkapjam amire vágyom,a jol gearelt nagykarim meg ott pihen mert azzal nemtudok pvphez jutni csak zerghez.Meg a balance,ha már itt tartunk.Vicc azért,hogy egyik másik karit felhuzzák a vérbe,másik meg szophatja a felhuzott kariját.Meg hogy Nc 1.5 ota nemképes kijavitani az SMnek a fearjét,hogy ha fearben dmget kap vki,akkor az kijön belöle,mint ahogyan annak müködnie kellene,és igy egésszen elképesztö dolgokra képes egy közepesen ügyes SM is.Elég hosszu igy is amit irtam nem fejtegetem tovább,lényeg,hogy sajna rossz irányba halad Aion,pedig mennyire jo volt a kezdet,L2 ota neméreztem magamat olyan jol MMOban mint itt,erre ez van…Bár a remény hal meg utoljára,remélem vmit fognak kezdeni Ncéknél azzal,hogy ne legyen ennyire elötérbe a PVE a PVPhez képest,egy darabig még kitartok!

  49. Hát ja. A gankelés idegesítő. De senkinek sincs megtiltva. Senki nem mondta, h nem szabad megölni a másikat, a lehetőség adott mindenki számára. Én is kicsit később kezdtem az Aiont, voltak magasabb szintűek, kalkuláltam vele, megoldottam, és igazán fel sem húztam magam rajta. A pvp az egy ilyen dolog. Valakinek meg is kell halnia. Bár lehet, h a Hello Kitty Onlineban ezt megoldották már, úgyhogy akinek ez nem tetszik, sztem próbálja ki azt. 🙂 Jelen pillanatban éppen Heironban állok Curse meg rajtam, kiloggoltam. Körülöttem 8-10 lv50es kari. Na most mi lesz?! Hujjujj! Sztem loggolok vissza és szétosztok vagy 10 AP-t 🙂 Nagy dolog. …amúgy ezt a curset tényleg nem értem, sztem csak magamnál magasabb karikat öltem, úgyhogy lehet némi köze a kill counthoz.

  50. Csocsi: Ne kezdjük már elölről megint, az Aion egy PvPvE játék, sehol sem hirdették “full pvp”-nek. Nem a PvE playerek miatt tart az Aion ott ahol.

    SM: mi van ha NC a feart így tervezte meg? Sehol sem volt leírva, hogy a fearből ki kell jönnöd ha megütnek… Minden kasztnak megvan az erőssége, az SM-nek ez az egyik.

  51. Persze,csak most már lassan full PVE lesz ennyi!Amugy 1.5 után egy frissitésben jött ki az SM fear javitása,legalább is koreában.Nálunk valahogy ez elmaradt,és Egy dredgiont,meg egy jo kis mass pvpt is teljesen elkurja néha ez fear,de biztos sokan azt szeretik,ha mondjuk az enemy csapatában van 2 SM,és az nem is csinál mást,csak fearel a mobok közé,és már nyertek is,hu de jo.De ha annyira érdekel,keresgessél hivatalos forumon,anno volt ez miatt rinya,hogy nálunk miért nem javitották.Persze SMek nem rinyáltak:D

  52. Ja meg bocsi a dupláért,de:Hol van itt a PvPvE????Mint irtam tölem nagyobb Aion fun kevés van,de mostanában egyre jobban felhuzom magam mindenen,mert egy idö után besokallok attol,hogy full 50es +10es full full abysszettben rohangálnak az enemyk,ugy ,hogy van 300 killje,én,meg aki folyamat PVPzem(nék..),közel ennyit nemtudok felmutatni a PvP szettböl,és nem is fogok tudni,mert nincsenek upper instáink,de ha lenne se mennék,mert mi a francnak menjek,szenvedjek honapokat azért,hogy utánna megöljek pár enemyt,aztán meg lezergeljenek.Tehát a PvP lassan kiesik,marad PvEeeee.Pedig annyira de annyira jo az Aionnak az alapötlete meg minden,de igy balance hiánya adott neki egy hatalmas pofont,és még erre rájön,hogy egyre inkább kiszorul a PvP.

  53. De ismétlem, az NEM pvp ami az AION-ban megy. Az nem pvp, hogy a nyakadba szakít a rendszer 10-20 szinttel magasabb játékosokból mindjárt egész komplett groupokat. Még akkor sem, ha ép te is ép csapatban vagy, akkor is esélytelen.

    Az sem pvp, hogy 200-200 player áll egymással szemben egy-egy kupacban és próbálkoznak mindenfélével a másik ellen – ami többnyire semmire nem jó…

  54. Az ‘SM fearből kiszed a sebzés dolog’, nem egészen így van. Valóban volt elvileg valami ilyen próbálkozás koreában PTS-en, de soha nem jött élesbe. Ellenben az 1.6-os (eu-ban: 1.5.1-es) patch notes egyik unofficial fordításában tévesen szerepelt egy mondat ami erre utalt. Ezt nagyon sokan felkapták és dobálóztak vele. Itt a blogon is volt róla szó, de helyreigazítás is történt. Szóval SM fearből kiszedő sebzés nincs, nem is volt és nem is lesz.

  55. Öhm, csak beleolvastam, de… PvPvE nem azt jelenti, hogy ez egy PvP és PvE vegyesen. Hanem azt, hogy egyszerre kell npc-kkel és pc-kkel is küzdeni és itt elvileg a balaurra gondoltak a fejlesztők, mint 3. faj. Gyakorlatban sajnos nem egészen így van, QQsource-on láttam egy tagnak az aláírásában a tökéletes definíciót: “YOU CAN GET GANKED WHILE FIGHTING MONSTERS!”

  56. “Az sem pvp, hogy 200-200 player áll egymással szemben egy-egy kupacban és próbálkoznak mindenfélével a másik ellen – ami többnyire semmire nem jó…”

    Ha ezt így gondolod, akkor nem nagyon érezhetted át, hogy mi is az a siege. Ez igenis PVP, méghozzá az én szememben a PVP csúcsa. Az a fajta PVP, amikor már szinte semmit nem számít az, hogy te mint ‘hangya’ mit teszel. Csak azon múlik minden, hogy a megfelelő emberek hogyan tudják ezt a tömeges irányítani, ki a jobb stratéga, ki használja jobban a lehetőségeket. Nagyon sok gyönyörű frotress ostrom végkimenetele dőlt el egy pillanat alatt, amikor egy-egy leader hibás döntést hozott és az addigi hidegháborús patthelyzet egy pillanat alatt felborult. Nekem EZ az igazi PVP. Nem az, amikor szuperhős1 megküzd szuperhős2-vel egy epikus összecsapás során, amit 10-20 ember néz végig a karzatról és drukkol egyiknek-másiknak.

  57. Meridian, arról sajnos én nem tehetek, ha annyira nem megy neked a szintezés, hogy 20 szinttel magasabbak vannak nálad. Ők sem tehetnek róla, hogy gyorsabban fejlődnek, vagy régebb óta játszanak. Ha az útjukba kerülsz, van rá esély, h levágnak. Bár a riftezőknél mostanában úgy vettem észre, hogy kezdik megérteni, h a rózsaszín karikat nem kell leölni. Amúgy meg van max lvl a játékban, el lehet érni gyorsan, és akkor nincs ilyen probléma. Tudom, akkor meg jön az, h de jobb a gearjük. Hát ja, az MMO ilyen. Minnél gyorsabban fejlődni, minnél hamarab gearelni, eben hátráltatni az ellenfelet így szerezve a harcban jobb pozíciót. Hidd el, h az ellenséges frakciónak egyáltalán nem érdeke, hogy te ügyesen gyorsan kiszedd a geared. Pont ez lenne a dolog lényege, hogy minnél kevesebb esélyt hagyni az ellennek. Ha egyedül vagy és jön egy erősebb group, persze, h nincs esélyed. Tiszta matek. De senki nem tiltja, h öszeszedj egy kétszer akkora groupot. Most akkor én is bunkó vagyok, mert csinálom az abyss szettet, hogy a másiknak ne legyen esélye? Még jó, különben minek csinálnám?! 😀

  58. “YOU CAN GET GANKED WHILE FIGHTING MONSTERS!”
    És ott a pont! xD Ez nagyonjó! =)

    Egyébként én is azért kezdtem el anno játszani az Aionnal, mert L2-szerű pvp-re számítottam, ami abból áll, hogy ha akarom, elmegyek lődörögni és levágni pár utambaeső enemyt, és ehhez mindig találok a szintemnek megfelelő farm spotot ahol nyilván lesz is valaki, vagy ha ahhoz van kedvem, kerítek valami mass pvp-t akár siege-en akár egy boss-ért folyó csata legyen az, esetleg klánnal szervezetten csinálunk valami megmozdulást, erre tessék. Rommá kell pve-zni az agyam fixpartyval szaros instákban, hogy egyáltalán elkezdhessek gondolkodni rajta, hogy keressek-e asmot vagy inkább enchantolásra is farmoljak előbb. Haha.

    Oké, farmolni minden mmo-ban kell ha geart akarunk, de L2-ben volt egy olyan állapot, hogy “kész a kari, megyek csapatni”. Aionban ez hiányzik piszkosul, mert kész a kari, de és akkor miarák van? Hányan is leaveltek fullos gearben?…

    Jah, és L2ben akármilyen mobot farmoltam, ha jött közben az enemy, volt esély. Aionban? Olyanokat odabasznak a mobok, meg olyan debuffokat tolnak föl, hogy egy félkarú dankóros csirke is levágna nemhogy egy geares riftező.

  59. Na ezt jól szét offoltuk 🙂
    Amúgy nekem az a véleményem erröl a pvp vs pve dolgról hogy ugye ez egy játék , azért játszik valaki vele hogy szórakozzok , kellemesen töltse el a szabadidejét.
    És ha tóth béla aki UGYANÚGY megvette a játékot mint a legnagyobb pvpfan és munka után a barátaival dpbe menne , tehát inkább a játék pve részét élvezné (mert ugye az is van) akkor had tegye.
    Ha kifizeted a vidámparkban a belépõt és te rühelled az óriáskereket és odavagy a hullámvasutért akkor menj azzal de nem kell oltani azt aki inkább az oriáskereket válaszrja. A készítõk azért csináltak ezt és azt is hogy mindenki megtalálja azt amit szeret és ami leköti.

  60. A készítők azért rakták be DP-t, hogy legyen honnan kifarmolni az újabb stigma questet! 😀

  61. A vidámparkos hasonlatnál megmaradva viszont megeshet, hogy az óriáskerék átgurigázik a hullámvasúton ^^

  62. Ez kész 😀

  63. xerb: ott a pont

  64. Az 1.9 riftnerf része volt hogy a Curse már nem csak alacsonyabb karik leöléséért jár, a mi tapasztalataink szerint kb 15-20 azonos szintü kill után megkapod szépen és 1-2 nap alatt esik le.

  65. Ami mostanában nekem FUN az a Dreadgion, azt jól eltalálták az új küldikkel, erősebb az enemy, go ninja bridge surkana, stb, stb.
    Meg még Bakarma is tetszik csak vmiért nincs egy jó team Telemachuson asmo oldalt akikkel csapathatnánk pedig most mutattak nekem egy annyira imba taktikát rá, mondom ilyen is van? Még könnyebb ölni, de ha lámi a Cleric és szar helyen áll…

  66. Bakarma egy vicc lett 1.9-ben 🙂 Agyon nerfelték szerencsétlent.

  67. Iridescent: elárulod mi az az imba taktika? Hátha mi is tudjuk hasznosítani vmilyen szinten 🙂 bár gondolom ez erősen függ a party összetételétől. Mi 2 assa, gladi, sm, chanter, clericcel csináltuk korábban, és hát ebben az összeállításban sztem nem kicsit fontos, hogy egy elég jó cleric legyen a grouppal. A cleric adott, viszont hátha van vmi, amivel könnyebbé tehető a boss farmolása.

  68. Nem az átrohan mindenen -> wipe -> ujraéled cleric -> resel grp taktikára gondolsz iridescent?

  69. 50%-ig tankoljátok úgy, hogy a clericnek és chanternek los-ban legyen a boss, de a tankot még tudják healelni. AOE-t figyelni kell mikor castolja, ha kimozdulna a boss és nem sikerül visszavinni a helyére. 51%-nál mindenki dp-zik, megy a WoW, addoknál AF. Ha lementek az uccsó addok, középre lehúzzátok a bosst és ott fejezitek be. Casterek kerüljék az AOE-kat és ennyi, csirkét potizni kell azonnal.

  70. Még 1.9 előtt akkor még a chanterrel mentem 2 clericcel és középen öltük ahol sétafikál az egyik csücsökben. Glad ugye tankolta, amikor jöttek az addok elrohant a bossal meg ment vele egy cleric mi meg öltük az addokat, a boss néha visszafutott de ilyenkor a glad visszahúzta. Így tovább 25%ig ahol megint elhúzta csirke miatt, aztán csak ütöttük és a second cleric ugye a boss 40méteres rangen kívülről healelt így nem kapta a stunt amit instantba tol. Amikor a többiek megkapták a stunt befutott és kihealelt mindenkit. Ez volt a régi verzió.

    Amit láttam akkor már a gladimmal, hogy a templar tankolta elhúzva vmi sziklához és úgy áll be, hogy a cleric tudja healelni, de a boss aoeja nem sebzi a partyt, mert ott az a baszott nagy szikla. Persze ide kell rutin, hogy a stunja elől elfuss a szikla mellé, a clericnek mozdulnia nem kell, az addokat öljük a templar meg elvan a bossal a sarokban. És ide elég 1 cleric is. Egy magyar templar srác mutatta ezt nekem, könnyű nagyon igazából csak a clericen múlik, hogy ne mozduljon el, mert a boss amikor kifut a templar által vissza lesz húzva. Jó group kell és mehet a farm 🙂

  71. Valahogy így:

    Őszintén szólva 1.9 előtt ezzel a felállással bewipeoltunk volna mint a szél. Sokkal kevesebb AoE-t nyom a boss, gyengébb is. Előtte 2 cleric, chanter, templar, gladi, sin felállásban csináltuk, ahol az egyik cleric a másikat healelte és leszedte róla a debuffot, ha nem los-olta, hogy tudja healelni a partyt… Vért izzadva, de lement párszor. 🙂

  72. Hehe, akkor hasonlón csináltátok ti is 1.9 előtt 😀

  73. Xerb az átrohanásnál nem kell meghalni, elején átfutsz simán az alján meg leölöd a mobokat, az a +10 perc nem számít. Bár van aki leöli az elejét is mivel már nem lehet kinn kiskelni.
    Te szergely a vége a legszopatósabb, mert ott már instantba castolja a stunt és az 40méteren belül elkap, és még betol 2 másik aoet is amíg stunban vagy és nem jössz ki belőle skillel. Pont ott kell vigyázni és futni amikor a macrobol beüvölti a group leader szikla mellé vissza ütni. Vmi 15 sec cdje van azon a askillen asszem, nem számoltam eddig.

  74. Linkeltem videót, de lehet még nem látszik a blog-motor miatt 🙂 Nem vészes, csak figyelni kell 🙂

  75. Ha most komolyan bejön ez a nerf meg a 6millió guard akkor tényleg nemtom mi lesz így akár az ellenfél területén a siege-el. Farmolom, majd bakarmát (amit most is tennék csak nincs team telemachus asmo oldalon, pedig nagyon jó az az extend abyssal vagy anuharttal)
    Van aki kivárja a questet 2.0-ba, de az mekkora op lesz már, hogy bármit megextendelhetsz a questben. Már mindenki ír mindent 🙂 Meglássuk, addig meg unalom, ehh…

  76. Amúgy pont a végén érezni a leginkább, hogy mekkora nerfet kapott szegény, volt olyan rununk, amikor nem emlékeztem, hogy 25% alatt el tudta volna nyomni a 2. aoe-t is…

  77. Iridescent, nem chanter vagy te is véletlenül? 🙂

  78. Szergely: a Chanteremet ezzel a névvel már abbahagytam, most gladim van Traktor a tisztes neve 🙂

  79. Haha, oks így már vágom miért hajszolod bakarmát 😀 Pedig jó az a chanti 😛 Glad meg imba…

  80. Jó a chanter supportra …
    Nem az én stílusom, inkább a csapatás megállíthatatlanul, arra meg még a DPS chanter is kaki, groupban jó azt cső supportkodni, soloban meg PVE király annak akinek nincs pénze, mert poti nem igazán kell neki 🙂

  81. Ahahah, imádom a solo pvp-t chanterként, sokan alábecsülik a classt^^

  82. Pedig a Szergi az free kill és még így szereti … 🙂

  83. Megnyalhatod, különben is beloggolhatnál már 😛

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

 
%d blogger ezt szereti: