Napi Rövid… – 2010.05.02.

Kezdeném a tegnap megjelent Kinslon interjúval. A befejező interjú epizód az új skillekről és az azokkal kapcsolatos anomáliákról szól, nézzük csak címszavakban:

  • A Ranger lvl48-as Retreating Slash hogyan viszonul az egyébként ugyanilyen nevű meglévő stigma skillhez: Kinslon elmondta, hogy az új skill-t átnevezték Fighting Withdrawalnak. Ennek valószínűleg az lehetett az oka, hogy legalább ebben különbözzön a két skill. Mindenesetre leírja azért az egyetlen értelmet dolgot az új skill kapcsán: lvl48-on felszabadul egy stigma slot… (Mondatni a srác képben van, végülis a Retreating Slash előfeltétele a Heart Shot advanced stigma buildnek. Tehét persze, csak úgy ki lehet venni… gézé)
  • Elhangzik a nagy kérdés: “A Healing Boost képes lesz kompenzálni a Cleric class gyenge sebzését?” Már a kérdés is ez nagy baromság, úgyhogy nem csoda, hogy a válasz sem tudott kiemelkedni ebből gödörből.
  • A Cleric “guardian’s shield” skilljét is átnevezték Impervious Veil-re. Kinslon szerint egyébként ezt a skill nagyon jól jöhet PvE-ben is, amikor véletlenül ráfordul az egyik mob a clericre. Lássuk be ez kész vicc. Felvenni magadra egy pajzsot, ami 8k absorb dmg-et és mely idő alatt nem tudsz pl. healelni sem. Vicces lesz majd látni a PvE Clericeket miközben felkapják magukra a shield-et és csodálkoznak, hogy miért pusztul meg körülöttük mindenki.
  • Ismétlés a tudás anyja jelige alatt újra elhangzik a kérdés, hogy vajon a Critcal Spell boosolja-e a gyógyítást, mire elhangzik ugyanaz a válasz: nem
  • Több érdekes fail kérdés is elhangzik, pl. hogy vajon változnak-e az instanceok re-enter timerei, valamint hogy LFG rendszerben meg lehet-e nézni a többi játék gearjét. Előbbire ugye a nem a helyes válasz, az utóbbira meg Kinslon annyit mond, hogy aiononline.com character profiles….

Röviden és tömören ezeket a roppant érdekfeszítő dolgokat emelném ki az interjúból, mely ugyebár az utolsó volt a sorozatban, tehát ott rohadjon meg mindenki az NCWestnél, ha jövőhét péntekig nem rakják fel az 1.9-et legalább PTS-re…

További apróságok: (a tovább után) repülő petek (nem csak SM-eknek), 12 fős instance, 157 fős outdoor boss…

  • Még mindíg pet rendszerhez kapcsolódva: – AionSource link – Képek a petek áráról (vendortól vásárolható), valamint a hátas (szamár) működéséről (hogyan tudod beletenni a zokszigént) és persze a legfontosabb képet itt is kiemelném: Igen tudnak repülni a petek:
  • Akit érdekel a 2.0-ban debütáló Casper Internal instance belülről, annak itt egy videó. Az instance specialitása ugye, hogy csak solo módban lehet belépni. De bent segítséget lehet kapni egy NPC-től. Rögzön az elején ki is kerül a “pet bar”, ami szintén a 2.0 egyik érdekessége lesz, ugyanis – erről talán még nem volt szó – a legtöbb “multifunkciós pet” egyben combat pet is lesz több különböző képességgel. Naszóval ez az NPC segítő is így fog működni. Külön ajánlom mindenkinek a figyelmébe a 4 perc 50 másodperc körüli részt, ahol kiderül, hogy miért is lesz annyira érdekes dolog ez a gejzír effektus. És külön érdekessége az egész videónak: minden minibossból potyognak kék cuccok (gondolom egy része quest item vagy valami token) és az endbossból esik narancssárga cucc is. hmm.
  • A 2.0-ban fog debütálni az első 12 fős PvE tartalom “Debris from the Abyss” instance formájában. Nos a 12 fő összeverbuválása a legkevésbé lesz fontos, hiszen az instance bejárata hol máshol lenne, mint Divine Fortress-ben. Ennek megfelelően csak az a frakció használhatja a 12 fős instance-t, aki birtokolja Divine Fortress-t. A koreai játékosok beszámolója szerint az instance kőkemény 2 órás folyamatos harc, melynek főbossa egy pók. Egyébként az instance lore-ja annyi, hogy mivel a Balaur annyira sokáig képes volt uralni Divine Fortress-t, ezért képes volt egy fix átjáról létrehozni egy párhuzamos dimenzióba. Miután ki lettek űzve Divineból és ezzel egész Abyssból is, ezért most megpróbálnak létrehozni egy másik bejáratot a párhuzamos dimenzióba, hogy azon keresztül nyomuljanak vissza Divine Fortressbe. Na ezt kell megakadályoznunk. Az inven-re felkerült két kép a bossfightról, érdemes megnézni: – Inven link –
  • Ha már nagy és csúnya bossoknál tartunk, akkor itt egy újabb link: – Inven link –. A teremtmény nevét nem sikerült megfejtenem, de egyébként ground abysson portyázik. Besorolása szerint lvl55-ös Legendary world boss. A megöléséhez egy 157 fős Union-t (6 alliance) kellett össze recruitolni. Csak reménykedni tudok abban, hogy a boss megöléséhez full lvl55-ös group esetén is legalább 100 ember kell. Nagyon référne már a közösségekre, ha a world bossok megöléséhez nem 2-3 group kellene és nem arról szólna az egész, hogy melyik pro top guild képes hajnalban is összerántani egy-egy csapatot.

Ennyit mára.


~ Szerző: menorel - május 3, 2010.

6 hozzászólás to “Napi Rövid… – 2010.05.02.”

  1. A ranger retreating slash egyébként a legbugosabb skill/stigma a játékban. Ha valaki/valami éppen melee skillel vagy autoattackkal üt és elnyomod, akkor hátralök 25 méterrel majd a swing befejezése után visszaránt oda ahonnan indultál, mert ugye az aion ilyen jòl van kitalálva.

  2. Ettől a szárny és kutya összeolvasztása képtől megfeküdtem…

  3. omg amit 3:15nál elnyom, az a sleep trap akar lenni? mer ha igen akkor ugyérzem felér egy sleeping stormmal (feltéve ha nem 10-bol egyszer talál be)

  4. Jajj, de nyomi vagyok, nézzétek el nekem. Az infók/linkek egy része Coritól van a többi meg Aionsource/inven/stb. összevissza.

  5. Ööö..ez a Kinslon amúgy képben van a játékról egyáltalán?

  6. Szerintem meg ugy május végé fogják berakni az 1.9-et
    kiindulva a nemrég elhangzott “a hónap végén valami értelmes info hogy befizessék a következő hónapot” sztory-bol

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

 
%d blogger ezt szereti: