[2.0] Új instanceok

A 2.0-ás patchben (az 1.9-es adatfileok és a /checkentry szerint) 4 db új instance található, ezekről ezeddig az alábbi információk kerültek elő: (A linkért köszönet Corinak)

  • Pasyumandireu (koreai hanguel nyersfordítás, majd lesz neki rendes neve)
    • 12 órás lockout
    • lvl55-ös minimum szint
    • max 6 fő
  • Woodaseu underground shrine
    • 6 órás lockout
    • 52-es minimum szint
    • max 6 fő
  • Woodaseu abandoned temple
    • 6 órás lockout
    • 52-es minimum szint
    • max 6 fő
  • Kaspar internal
    • 48 órás lockout
    • 51-es minimum szint
    • max 1 fő

Az utolsó pont nem elírás. Tényleg egy fős instance, amibe két naponta lehet bejutni. Még február elsején született egy post, ami egy elég zavaros forrás alapján készült: Aion 2.0 update részletek :: Variance :: Blog. A forrás anyagban a következő nyersfordított instance információ szerepel:

Új instanceok:

  • Maya underground palace: lvl55-ös endgame fegyvereket és armorokat fog dobni az instance
  • “Prophecy of the Road”: Ez most vagy valami új instance, vagy valami automatikus LFG rendszernek a fedőneve instanceokhoz.

Ennek fényében a Woodaseu instanceok a “Maya” vagy erre hajazó végleges nevet fognak kapni. A “Prophecy of the Road” pedig nem kizárt, hogy a egy személyes solo instance neve lesz.


~ Szerző: menorel - március 15, 2010.

21 hozzászólás to “[2.0] Új instanceok”

  1. Ejj solo insta szvsz nemcsak vmi féle, menj azt ölj meg mindent tipusú instára számíthatunk, alig várom, de még 2 hónap minimum!

  2. Ezek 2.0-án instanceok. Szóval nem két hónap 🙂 lesz az minimum 4 is.

  3. Abból indulok ki, hogy 2.0-t még a félévre beígérték, így 2 hónap min., plusz a kósza infómorzsák amiket hallottam. 1.9 jól áll a tesztszervereken, ha azt fellövik élesbe egyből elkezdik a 2.0-t tesztelni, legalábbis ha nem lámik ezt teszik. Ha pénzt akarnak nyári szünetre meg kell lennie 2.0-nak.

  4. Elsõre arra tippelnék az egy fõs instával kapcsolatban hogy ez valami idõlimites dolog lesz.
    Vagy esetleg megfejelik valami pont gyüjtögetéssel is (lásd DP)
    És a rewardot aszerint kapnánk.

    Egy ilyen idõlimites vesszõfutás érdekes lenne szvsz.

  5. Az 1.9 tesztelése annyira jól áll, hogy már a Koreai csapat tömi tele infókkal a PowerBookot. A gond csak az, hogy ez ugye Korea. Nálunk nemhogy az 1.9-et nem tömik bele a PowerWikibe, de még igazából az 1.5-ös dolgok sincsennek benne. Persze lehet, hogy ettől függetlenül már vadul dolgoznak a lokalizáción.

    Egyébként igen, teljesen reális, hogy a 2.0 meg fog jelenni az első félévben, az viszont teljesen irreális, hogy nálunk is megjelenne. Tartok tőle, hogy a 2.0-val megvárják a Szeptembert, nem dobják ki a nyári “uborkaszezonban”. Persze ez csak privát spekuláció.

  6. Az insták most is időlimitesek többnyire.

  7. Igen-igen persze, de kicsot jobban rámenni.
    Egy-egy szekción átérsz adott idõ alatt akkor mehetsz tovább .
    Végén meg boss helyett egy terem amiben “túl kell élni”, folyamatosan erõsödõ hullámokban jönnek a mobok. Attol függõen meddig bírod , mennyi mobot ölsz le attol fûggõen változna a reward így akár 51-55 lenne kihívás . Szòval valami hasonlót el tudnék képzelni . 🙂

  8. De miért nincsenek raid insták mint a wow ban?

  9. Balance kialakítása nagyon nehéz lesz az egy fős instában.
    Talán valami olyasmi lesz, hogy egységes formára alakul minden belépő, és úgy kell végig kűzdenie magát?
    – Eredeti formájában hagyva a cleric túlélő képessége normál (kék+) felszerelésben a cleric manájától függ, amit még tölteni is tud több módon is. Szinte elpusztíthatatlan PvE szituációban.
    – Chanter még szépen teljesíthet a heal miatt, de manát tölteni/spórolni nem tud.
    – SM az életerőszívás miatt bírhatja egy ideig, de vagy a pet, vagy ő idővel bedől, mert a folyamatos sebzésben elfogy a mana elég gyorsan.
    – Sorci burst-dps miatt szétcsap sok mindent, mielőtt elérnék, de ha elérik, bukik, és a mana nála is hamar elfogy.
    – Ranger eljátszhat pár mobbal azokat távol tartva magától, de 2-3 mobnál többel nem bír egyszerre. Egyik eléri, és felőrlik.
    – A szigorúan melee szakosztály (assa/gladi/templar) pedig hamar hal, mert a heal hiánya miatt ha beleütnek, az a HP végérvényesen elveszett számára, mert leülni nem tud csaták között regenerálódni.

  10. Fun: valószínűleg azért nincsennek raid instanceok Aionban, amiért WoW-ban nincs outdoor PvP.

  11. Szolo: Ezeken részben segítenek a major mana és hp potik.

  12. Nem segítenek, csak eltolják a kifogyást minden classnál.
    Clericem ugyanúgy használhatja, így az előnye, hogy sebez+magát életben tartja manából, csak még erősebben jelentkezik.
    Az 1540 hp töltése 20 sec alatt pedig vicc, amikor 8000 hp alatt nincs igazán karakter a normál buffokkal megtámogatva.
    Ezt persze biztosan tudja az NCSoft is, csak eljátszottam a gondolattal, hogy mi lehet a módszer, hogy ugyanaz az insta minden classnak ugyanannyira nehéz legyen.

  13. Tudom ,h picit off-topic de nagyon kíváncsi vagyok: a 2.0 az azokat fogja tartalmazni amit az Aion Vision videóban lehetett látni? Vagy annak 1 részét? Vagy ezt még mind nem tudni? Ezen múlik+ az 1.9en a visszatérésem szerintem 🙂

    Köszi előre is!

  14. Szolo: nem igazán értem ezt a dolgot. Clericcel játszom. A karakter felhúzása egyrészt élmény, másrészt szenvedés volt. Mana, dmg, stb. problémák amikor grindelni kellett, cserébe viszont folyamatosan volt mindenhova party-m, amikor ahhoz volt kedvem.
    Lvl50-re és tisztességes gear összeszedése után azonban ezek a problémák irrelevánsá váltak. Függően az advanced stigma buildtől, a cleric vagy iszonyatosan durva fal, amit alig lehet lebontani és nem melletlen nagyon jól healeli magát és a teljes partyját is, vagy egy brutális dmg gép, ami pillanatok alatt szétszed bárkit – és ha mégsem, akkor is neki van nagyobb esélye túlélni az összecsapást.
    Mana probléma? Tudod hogyan néz ki pl. Dreadgion egy clericnek, ha jó és pörgős csapattal játszik? 60 percnyi rohanás. Amikor éppen fight van és meg tudok állni egy-egy pillanatra, akkor azonnal nyomom a mana-treatmentet (600 mana), rohanás közben CD-n tolom (3 percenként) a “Penance III”-at (1870 mana), természetesen amikor szükségét érzem (ez igen ritkán van, dreadgiononként talán átlag 2-3x eltolok egy Major mana potit (1600 mana). De mindezek igazából lényelenek, hiszen vagy eleve 4k DP-vel megyek be, vagy bekezdek egyből egy Perer Aether Jelly-vel, ami után 2k DP-ért cserébe kapok 3000 mana-t a “Salvation I” DP skill miatt, amit egyébként 1 percenként el tudnék nyomni. Függően a Dreadgion sikerességétől simán van hogy 5-6 Salvationra is összegyűlik a Divine Power.

    És akkor még nem is beszéltünk a kaja buffról és mondjuk hozzá a Lunime Coctail-ról. Az a cleric, aki nem birja megoldani, hogy egy órán keresztül folyamatosan futkározva, taktikázva kezelje a saját mana poolját, az valamit nagyon rosszul csinál. Egy cleric számára a mana csak egy probléma faktor, amit tudni kell okosan kezelni, de kifogyni belőle nem lehet.

    Gondolom a többi class esetében is megvannak ezek a trükkök, hiszen nem nagyon láttam még DP-ben földön ülő sorcerer-t vagy SM-et, aki mana breakért imádkozott volna. De persze olyan classokról nem nyilatkoznék, amikkel kapcsolatban nincs endgame tapasztalatom.

  15. Hiroky: Az Aion Visionben lévő funkciók nagy részét a 3.0-ra tervezik, amelynek az eddigi tervezett határideje: 2010 év vége. A 2.0-ban azonban már találkozni fogunk néhány dologgala Vision trailerből. Bár spekuláció, de nagyon valószínű, hogy be fogják hozni már a Legion Housing-et, a mountokat és sok további apróságot.

    Stratégiai fontosságú a 2.0. Hiszen a Cataclysm (WoW kieg) és a Tera Online MMO-k megjelenése előtt fogják kihozni, tehát fontos, hogy mind hazai pályán, mind EU/USA viszonylatban is de kellő tartalmat nyújtson, ami az Aion mellett tartja a játékosokat.

  16. Köszi a gyors választ!
    És gondolom a grafikai update is akk 3.0? Az nekem nagyot nyomna az Aion felére.. Az új képességek meg minden várhat:)

  17. Sajnos nem tudom, ha tippelnem kéne, akkor az is inkább 3.0 az időjárás rendszerrel meg mindennel együtt. De erről tényleg nincs semmi infó egyelőre.

  18. Hmm köszi szépen az infot, végre valamennyire tiszta:)
    Majd megvárom szerintem a 2.0-t és megnézem milyen a visszajelzés, addig is követem az oldalt.

  19. Meno: Én is pont arra utaltam, hogy cleric lvl50-en kb. csak akkor fogy ki manából, ha nem figyel oda. Instában még sosem kértem mana brake-et. Heal builddel megyek, de sok játékos lemondott már arról, hogy ellopja a mobomat. Nagyon kétesélyes, hogy összejön-e neki. E mellett pedig Theobomoson eddig az “ismételd X-szer” küldetések közben a haladást csak a skill CD akadályozta. Na jó, Salva/Pennance/Grace of Empyrean Lord persze megy CD-n, de ez az egyszemélyes instában is mind meglenne. Így 4k DP nélkül is a cleric sokára dőlne el a többi classhoz képest.

  20. Hát nem tudom.. cleric ellen nem feltétlen a mana elfogyásra kell koncentrálni, hanem stun/shock/silence/tree/sleep alatt kell tartani.. csak bazi jól kell időzíteni.. néha sikerül

  21. PvE-ről beszélek. PvP az teljesen más tészta.
    PvP az tényleg a cleric reagálásra képtelenné tétele utáni burst dmg általi kivégzésére szorítkozik csak.

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

 
%d blogger ezt kedveli: