[1.9] Dreadgion és Abyss fortress változások

Az 1.9-es patch az alábbi igencsak izgalmas és érdekes változásokat tartogatja Dreadgion battleground és Abyss fortress siege témákban:

Dreadgion (battleground)

  • A csata lerövidül egy óráról, 40 percre. Ennek köszönhetően még egy elcseszett csapat esetén is “csak” 40 percet kell szenvedni és az este 8 és 10 órás ostrom közé is jobban be lehet passzíntani egy-egy dreadgion-t.
  • A kapitány csak azután jelenik meg, hogy 5 Surkana szétverésre került. A kapitány megjelenését rendszerüzenet fogja jelezni: “Captain Adharti has appeared in the Captain’s cabin”. Ezzel vége annak, hogy – magukat okosnak tartó – csapatok, befutnak a kapitányig item resurrecttel vagy cleric élesztéssel és 10 perc alatt befejezik a csatát azzal, hogy leölik a kapitányt.
  • Az Armory-k és a Gravity room közé egy új defense shield került telepítésre. (mindkét oldalról, ugyanaz a shield amit aktiválni lehet a Ready Roomoknál is). Ezzel vége a repülőstartból trainelésnek!
  • A Ready Roomok között aktiválható pajzsok HP-ját jelentősen megnövelték.
  • A Dreadgionból járó AP-t növelték:
  • A Barrackban található opcionális PvE bossok (Adjudant Kalandi és Supervisor Lakhane) drop ratejét jelentősen emelték (tuti sárga kiegészítők esnek belőlük)
  • A Dreadgionhoz kapcsolódó questek rewardjai változnak: meglévő questek innentől már scroll és food rewardokat is fognak adni.
  • Bekerült egy újabb Dreadgion quest, amelynek a rewardja: Gold vagy Silver Medal!!!
  • Módosították több mobnak is a helyzetét.
  • Az összes mob látja az advanced hideingot. Nincs több olyan, hogy az ellenfél csapatából (vagy éppenséggel a sajátodból) az egyik Assassin önállósítja magát és a többiek kárára nekifog Surkana-t solozni.
  • Az összes mobnak megnövelték a mozgási sebességét. Ennyi a “long-range kiteolásokról”
  • A Surkanák körül található “rögzített” mobok statjait növelték, a patrol mobok statjait viszont csökkentették.
  • Az opcionális mobok, questmobok spawn esélyét növelték (” Quartermaster Vujara,” “Auditor Nirshaka,” “Supervisor Lakhane,” “Adjudant Kalanadi”)

Összegzésképpen: Gyorsabb játékmenet. Trainelni továbbra is “lehet”, de sokkal neccesebb lesz, igazából csak a konkrét PvP csatákba lehet berántani a mobokat a közelből, az egyik teremből a másikba nem nagyon lehet átrántani a mobokat, mivel azok gyorsabbak lettek és agyonvágják azt aki megpróbálja trainelni őket. (a statjaik is erősödtek). Nincs több surkana ninjázás, az assassin hideban a surkana közelébe sem jut. Medál rewardok, 50%-kal több alap AP.

Abyss Fortress (siege)

  • Az Abyss Fortress Timert 2 óráról 1 órára csökkentették. Ez nem azt jelenti, hogy 1 óráig tart az összecsapás, hanem azt, hogy az eddigi két óra helyett a patchtől már akár óránként is változhat, hogy mikor melyik fortress támadható. Ezzel együtt szerintem elképzelhető, hogy egy este akár 3-4  Fortress Activity periódus is várható. (Gyakorlatban nem kell 8 óra után 2 órát várni a 10-es ostromra…)
  • Fél órával a Base és Top layeren a Guardian Deity fél órával a megjelenése után despawnol, ez egyben az ostrom végét is jelenti.
  • Core szinten 110 percről 50 percre módosították a Deity Despawnját (Ez egyben azt is jelenti, hogy vérbe nerfelték a Core Divine Fortress bossát!!!)
  • Mindennek megfelelően az összes Guardian Deity General statjait, HP-ját és Elemental Defense-ét jelentősen csökkentették.

Abyss általános

  • Az ellentétes frakció alaptábora innentől valóban tabutéma lesz. Az eddigieknek megfelelően, ha hozzáérsz az ellenfél alaptáborának pajzsához, akkor instant meghalsz. Ha bármilyen más módon is be tudsz jutni a pajzson belülre (pl. valamilyen bugot kihasználva, “beélesztéssel”,stb. akkor is instant meghalsz.
  • Ha meghalsz az ellenfél táborának pajzsán belül, akkor automatikusan feléledsz a saját Kiskednél, Obeliskednél.

~ Szerző: menorel - március 8, 2010.

Egy hozzászólás to “[1.9] Dreadgion és Abyss fortress változások”

  1. Pontosan ezt mondtam a pajzs cuccra: berepül, meghal, egyből éled spawnhelyen. Kész, kivédhetetlen.
    Dredg változásoknak is örülök, most már legrosszabb esetben is 40 perc alatt 2500 ap, ami azért elég jó, plusz ha meg sokkal jobbak vagytok az ellennél, akkor a 7,5-8k AP sem lehetetlen (eddig ugye valahol 6,5 körül volt a kapható max).

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

 
%d blogger ezt szereti: