Aion 2.0 update részletek (?)

Továbbra is nagy szkeptikussággal fogadom az egész 2.0-ás dolgot, van egy olyan érzésem, hogy az egész hype csak azért van, hogy a EU/USA playerek nagy része befizesse a februárt és, hogy a távol-keleti playerek kicsit belehúzzanak, ami ugye gameplay-t és ebből pénzt termel a cégnek. Ennek ellenére ma megjelent egy Taiwani game portálon egy cikk, ami egy nagyobb IGN beszámoló cikkre hivatkozik (forrást még nem találtam meg), a cikk részletesen beszél a 2.0-ás patch konkrét tartalmáról. A Koreainál és a Kínainál csak a Thai nyelv megy nekem rosszabbul, de azért google translatorból megpróbáltam megfejteni legalább a címszavakat, amint van részletesebb leírás valami emberi nyelven is, akkor megosztom veletek, szóval nézzük a 2.0 update várható – konkrét – tartalmát:

update.1: Elvileg bekerül a játékba egy “légió vs légió instance” szerű dolog (battleground). Ha jól tapogatózom, akkor arról van szó, hogy ez egyfajta abyss fortress instance, amibe be tud jelentkezni 1-1 légió (nem group, nem alliance, hanem a légió), majd instanceolt körülmények között megy a harc a fortressért. A csata során fixen megjelenik Dreadgion, aki ledob fixen egy csapat Trooper-t, akik védik vagy támadják(?) szintén a fortress-t. A fortress közepén egy chest room van, amiből lvl55-ös heroic fegyvereket és weaponöket lehet lootolni. Nagyon ködös az egész beszámoló, nem derül ki, hogy ez most egy lvl55-re tervezett insta, amibe csak légióval lehet bemenni, vagy olyan insta, amibe egyszerre egy asmo és egy elyos légiónak is bent kell lennie. De a koncepció mindféleképpen érdekes. (Nem kizárt, hogy egyébként a fordításban a légió valójában az “alliance”-ra vonatkozik, tehát 24 fős instance. Ezt mindig össze vissza keverik a lokalizáció miatt).

További tapogatózáson:

  • A lvl cap-et felemelik lvl55-re.
  • Mind a fortressek felépítése, mind a fortress insták változnak.
  • bekerülnek természetesen a szintemeléshez szükséges új alapanyagok, gyűjthető cuccok, valamint a craftolásokkal jönnek a lvl50-55 közötti itemek.
  • A professionön szintezése 450-ről 475-re emelődik. (ugye az új itemek miatt…)
  • 4500-ra nő a maximálisan gyűjthető DP, elvileg lesz 4500 DP-s lvl55-ös skill is.
  • Új instanceok:
    • Maya underground palace: lvl55-ös endgame fegyvereket és armorokat fog dobni az instance
    • “Prophecy of the Road”: Ez most vagy valami új instance, vagy valami automatikus LFG rendszernek a fedőneve instanceokhoz.
  • Elviekben változik valami a chain skill rendszeren is, de totál nem értem
  • Az összes class kap 3-4 új skill-t a következő 5 szintre. Amelyek között van néhány nagyon érdekes új koncepció is. Csak néhány példa amit fel is tudtam fogni:
    • Clericnek lesz egy “Mediation” nevű képessége, ha ezt elnyomja (ami gondolom egy ideig inaktívvá teszi), akkor ezen időt követően nagyobbakat fog healelni.
    • Vagy a Sorcerer vagy a SM kap egy pókháló képességet, amivel ideiglenesen le tudja kötözni az ellenfelet, viszont ezáltal megnövekszik neki a magic resistje.
    • Spiral Taiphoon: Ez lehet az a képesség, amit a sorcerernél már láttunk a VISION trailerben, egy komolyan erőlökést idéz a Sorci, amivel ellöki magától az ellenfelet. (Vagy valami hasonló)
    • A ranger kap Cage Arrow-t, ami elvileg a targetre ilyen tüskéket idéz, elvileg akkor sebez ha a target mozog. Lesz neki “Hunting Arrow”-ja is, ami nemtudom mit csinál, de lesz neki valami “Explosive Seed” képessége (lehet trap), amibe ha belemegy az ellenfél, akkor paraziták lepik el, amik jó sokáig rágják a húsát, nem dispelezhető.
    • Az Assassin kap egy “Breath” nevű képességet, ennek a lényege, hogy stealthben elnyomva egy rövid ideig úgy tudod sebezni az ellenfelet, hogy nem jösz ki stealtből.

Próbálom megfejteni, hogy ez vajon egy újabb kamu patch notes-e vagy ez már tényleg fedi a 2.0-át. És ha igen, akkor vajon mi a francot akar jelenteni az a sok – számomra- érthetetlen dolog, ami benne van.

forrás: http://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=09856&snA=66143&tnum=12


~ Szerző: menorel - február 1, 2010.

15 hozzászólás to “Aion 2.0 update részletek (?)”

  1. Szerintem ez kamu…

  2. Érdekes, hogy hirtelen gombamód kezdenek ezek megjelenni.
    A vízalatti helyre nagyon kíváncsi vagyok viszont ez a 4500 DP meg hasonlók…nem is tudom

  3. Még amit kifelejtettem, de nem akarom ez miatt a postot szerkeszteni: A lvl50+-os skillek a mana mellett egy kevés DP-be is kerülnek. Ezzel megteremtve a lehetőséget, hogy az vagy a lvl50+-os skillekre akarod költeni a DP-t, vagy a nagy DP skillekre. Nincs utalás sem arra, hogy ez most 10-20 DP, vagy esetleg 100-200…

  4. “Elviekben változik valami a chain skill rendszeren is, de totál nem értem”

    Lehet ezzel lehet majd választani, hogy melyik skill legyen automatikus a chainben?

  5. Az nincs már benne egy jó ideje?

  6. Novemberi vagy decemberi patchben ez mar benne volt. Szabadon tudod huzogatni az ikonokat a Skill->Chains menupont alatt. Karakterenkent meg is jegyzi.

  7. Meno ez jól hangzik!

    Akinek pedig problémái vannak az érdeklődéssel,annak ajánlom az AP farmot riftezéssel vagy az ellenslges frakció gyepálásával Heironban.

    Vinnyogva röhögős és tenyérizzadós kalandokat lehet átélni. Drennel most kaptuk el Gravediggert Beluslan Fortressben (Army General volt a lelkem) a haverjaival együtt 2 perc alatt 2k + AP.

    Ha ez nem fun akkor nem tudom mi az!

  8. Ezek szerint azóta már meg sem próbáltam. Na majd megcsinálom, ha hazaértem. Mondjuk healre nagyon nem is kellett.

  9. Beluslan fortressben? Mi a francot kerestetek ott? Nem inkább Teminon Fortressre gondoltál? Az elmúlt 2 napban én is kergetőztem velük ott, a srácok eléggé eredmény orientáltan makkoznak azon, hogy Gravedigger stealthből kinézi a szaftos targetet, majd hívja a többieket és lenukeolnak 1-1 ember és megpróbálnak eltűnni Teminon alatt, de még az erőtéren belül.

  10. Menorel, te küldtél mail? 😀

  11. Ööö, nem, kellett volna küldenem valakinek valamit?

  12. Közben rájöttem ki volt, csak az említett linkről volt szó a mailben, mind1 🙂 Egyébként válasznak egyelőre egy nagy semmit kaptam…szintén jellemző…

  13. Átmentünk rifttel Meno és dulvàn padlóla dobtuk.

  14. Helyes, akkor volt neki facepalm

  15. Ja nem írtam ide. Hazaérve kipróbáltam, de továbbra sem tudom beállítani, hogy melyik skill után melyik jöjjön, csak “csomagban”.
    Hallowed Strike után jó az Infernal Blaze, de Slashing Wind után a Divine Touch kéne, mert a HS után nem fut el az ellenség 25m-nél távolabb, de a SW után többször is túl távol kerül a célpont az IB-hez, míg a DT plusz 2 métere pont elég lenne, hogy betaláljon a chain is.
    A változtatás pedig mindkét skill után következőt átállítja.

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

 
%d blogger ezt kedveli: