Várható változások az 1.8-as patch kapcsán

Szokás szerint kering egy patch notes az interneten, az Aion 1.8-as patch kapcsán. Koreai forrás, abból készült angol fordítás. Szokás szerint tessék megfelelő bizalmatlansággal fogadni, bár gondolom ebből is minden igaz lesz, mint az összes korábbi “kiszivárogtatott” kedvcsinálóból. Feltehetően egy nagy patchről beszélünk, ami mint contentet, mind játék mechanizmus váltást is jelenteni fog. Külön ajánlanám mindenki figyelmébe az utolsó pontot, melyben arról van szó, hogy hogyan is oldják meg azt, hogy az endgameben is legyen “szintezési” kihívás. Bámulatos csavar, reméljük tényleg nem fake…

Néhány eleme a várható változásoknak:

  • Változik a PVP AP osztás rendszere. Ha megöl téged egy több mint 5 rankkal kisebb játékos, akkor kevesebb AP-t kap, mint amennyit egyébként megérdemelt volna.
  • Ground Abyss: Egy új szint Abyssban, ahol nem lehet repülni.
  • Dreadgion (mármint ami repül, tehát nem az instance): sokkal nagyobb szerepet fog kapni a fortress siegek alatt és sokkal többször is fog megjelenni.
  • Bekerül a játékba a “Seed of Detection II” item, amivel lehet detektálni a Hide II-t.
  • Dreadgion (instance): Átalakul de rendesen. (jav: Nem átalakul, hanem a jelenlegi mellett lesz egy másik Dreadgion instance is) mindkét frakció részéről 3-3 group fog bemenni egyszerre. Odabent Allianceként látod a frakciód tagjait. Viszont nem lehet premade alliance-szal bemenni.
  • Defenzív Godstoneok: 10% chance-re healel 980 HP. 2% chance-re leszed minden CC-t. ezek természetesen nem sebzés osztásra, hanem sebzés bekapásra procolhatnak.
  • Fegyvertípusokhoz való manastoneok kerülnek a játékba. Ezeket a stoneokat nemcsak hog fegyverbe lehet berakni, de ráadásul meg van határozva, hogy pontosan milyen fegyverbe (dagger, greatsword, stb)
  • A balanszolás érdekében, csökkentik az accuracy-t azon fegyvereken, amik attack speed boostot tartalmaznak.
  • A “Ground Abysson” lévő fortressek instanszai speciálisak lesznek. Ezek specialitása elvileg az lesz, hogy a benne lévő mobok elhelyezkedése totálisan random lesz, mely minden nekifutásnál újabb és újabb kihívásokat generálhat.
  • A patchben nem lesz szint növelés, továbbra is a lvl50 lesz a plafon, viszont lesz rá valami újítás, ami lehetőséget fog adni a itemek upgradelésére. Totálisan nem tiszta hogy miről van szó, de elvileg lvl50-en lesz a fegyvereknek/tárgyaknak egyfajta “XP” szerű statja. Függően attól, hogy mennyire sokat használtad a fegyvernek nő az “XP”-je. Bizonyos szinteket elérve az adott item előre meghatorozott statjai növekednek. pl. ha egy fegyvernek az alap attackja 300, akkor lvl2-őn már 350 lesz, mig lvl3-on már 400 plusz sebzést ad a fegyver. Ergo simán lehetséges, hogy egy lvl40-es kék kard +10 enchanttal lvl10-es fegyver szinttel sokkal jobb lesz mint egy lvl50-es arany kard, amit még nem használtál. Persze ehhez kb X hónapig kell folyamatosan használni. Lényeg a lényeg, az endgame kapujában, miután összeszedted az endgame gearedet, máris lehet elkezdeni azt is szintezni tovább. És h véletlenül sikerül kilootolnod valami jobb cuccot, akkor a csere után azt is lehet elkezdeni szitezni.

~ Szerző: menorel - január 2, 2010.

 
%d blogger ezt szereti: