[Patch Notes] Test Server 2009. 09. 16.

Több mint 2 hét csönd után újra frissítés érkezett a koreai teszt szerverekre, mivel az 1.5.0.5-ös patchel a játék nyugati verziója felzárkózott a koreaihoz ezért elég valószínű hogy hamarosan mi is megtapasztalhatjuk a változásokat. A patch notes fordítását a Hellboundnak köszönhetjük. Csak pár dolgot emelnék ki a változások közül, a teljes listát az előbbi linken meg lehet tekinteni.

captcha– Az első és legviccesebb változás az hogy Aether kitermelés közben kaphatunk egy “Aether Venom” nevű debuffot ami egy bizonyos ideig lehetetlenné teszi az Aether begyűjtését. A debuffot csak egy bizonyos “Word of Purification”-el lehet eltávolítani magunkról. A vicces része a dolognak itt kezdődik ugyanis ahoz hogy megkapjuk a Word of Purification-t helyesen kell kitöltenünk egy captcha tesztet, vagyis azt az izét amit már mindenki látott külömböző regisztrációk alkalmával hogy kiderítsék hogy emberi vagy gépi felhasználóról van e szó. Ha helyesen írod be a képen látható karaktereket akkor újra szedhetsz Aethert, ha nem, és hibázol 3x akkor bizony meg kell várnod a teljes időtartamot, sajnos a koreai oldalon sincs leírva hogy ez mennyi lehet. Hogy miért is vicces ez? Mi a francak szivatnak minket GameGuardal ha már ilyeneket kell betenni a játékba a botok ellen? Aki akar botozni az 5 perc alatt ki tudja írtani a gg-ot, aki meg játszani szeretne annak néha órák sem elegek arra hogy kitalálja miért nem megy a játék.

reset– Nem hiszem hogy sok ember hiányolta volna eddig de végre betettek egy normális kezelőfelületet az instance resetek figyelésére, aki eddig nem használta volna a /checkentry parancsot annak megsúgom hogy eddig a chatbe hányta be az összes létező instance nevét és hogy bemehetsz e már, gondolom mondanom se kell hogy eléggé szétspammelte a chatet. A másik remek dolog amit ebben az ablakban meg lehet nézni az a party/raid társaid reset timerei, így elkerülhető hogy akkor derüljön ki hogy valaki még nem mehet be amikor ott álltok az instancenál.

.

.

– A broker is bővült három újabb funkcióval, bekerült a keresési opciók közé a “tartalmazzák a következő kifejezést” és a “pontos találat”, ezen kívül alt+bal klikk egy táskában lévő itemre automatikusan beírja a nevét a broker keresőjébe.ah

– Elméletileg új dolog hogy meg tudjuk nézni a haj és bőr festékek színét a wardrobe-ban de ezt már OBTn is meg tudtam csinálni. O.o

– Végre be lehet állítani hogy egy olyan chain-nél, ahol több lehetséges folytatás is van melyik skill élvezzen elsőbbséget.

chain1chain2

– PvPben ha egy megkezdett varázslat célpontja kiér a spell távolságából de még “nem ment túl messze” nem szakad meg a spell.

Így a végén off-topicként megjegyezném hogy az NCSoft West gőzerővel dolgozik a hajnali szavazásos problémán és az elmúlt 12 órában minden erejüket latbavetve próbálták a kimaradt 5-6 nyelvet beszorítani a felmérésbe,eddig sikertelenül. Sajnos úgy látszik hogy a nagy előkészület és tervezés mellett is hiba csúszhat egy ilyen bonyolult és komplex művelet kivitelezésébe mint egy szavazás kiírása. Persze mi hálásak lehetünk nekik mert direkt egy külső oldalon csinálták a szavazást mert nekik nem volt elég webes szakemberük hogy a hivatalos oldalba ágyazzák be nem akarták hogy a sok ember miatt aki ki akarja tölteni lassuljon az oldal elérhetősége és ne tudjunk elolvasni egy cikket az up to date powerwikin. Ráadásul voltak olyan rendesek hogy az IPket se nézik így szavazhatunk egy barátunk helyett is, vagy akár 200000 helyett is! A problémák ellenére én téééényleg reális esélyt látok arra így szerda délután hogy a pénteki preselectig mindenki kezében tarthat egy reprezentatív felmérést és eldöntheti melyik szevrerre akar menni, elvégre 48 óra rentgeteg idő.

Muhaha


~ Szerző: Z - szeptember 16, 2009.

9 hozzászólás to “[Patch Notes] Test Server 2009. 09. 16.”

  1. Rofl, nagyon amatőrök. És külön Rofl a captcha implementáción. Rofl a négyzeten.

  2. Alapvetően azt mondanám, hogy ez egy jó öttlet, márhogy a captcha, egy apró gond van csak vele. Ránézésre a legnullább captcha implementációt választották. Ha valaki csinál egy aether farmoló botot, aki kilövi a GG-t és külsőleg irányítja a karaktert, annak innentől annyit kell még csinálnia, hogy fogja egy ingyenes OCR libet, beledobja a botjába és gond nélkül fog tudni a bot “decurse”-ölni. Legalább egy picit megvariálhatták volna az a captcha-t, vagy tudom is én…

  3. Tudod Meno pont erre a helyzetre van nekünk egy remek képünk a “random képek” mappában: https://varianceaion.files.wordpress.com/2009/08/032.jpg

  4. Kár hogy nem a régi rapidshare-est tették bele a cicákkal meg kutyákkal, azt ember nem bírta kibogarászni

  5. Szerintem a captcha libraryt gyakran fogják frissíteni.. engem nem zavar, a botosok meg programozzanak csak..

  6. nekem bejönnek ezek a változtatások
    kiváncsi vagyok, hogy mikor lesz “normális” hivatalos Aion fórum, mint pl a wow-nak van.

  7. szerintem sosem lesz olyan forumuk mint a wowban, így lesz hagyva mint a WAR-ban is, így nincs nekik annyi kötöttségük amit meg el akarnak mondani azt ott is eltudják, meg hát a twitteren…

  8. Én meg úgy érzem, hogy az aether az ami senki botost nem fog érdekelni… Ha botozik az ember (Kinában jó sokat láttunk) akkor narancs cuccokért, goldért és APért fog (amiből megint lehet cuccot “venni”), ezek eladásával annyi aethert vehet, hogy belefullad. A leglényegtelenebb dologra kellett tenni ilyet? :S Ezzel nem azt mondom hogy farmolás közben jöjjön fel egy ablak hogy biztos ember vagyok -e és én ölöm e szerencsétlen mobot… de azért na, ez nevetséges.

  9. Még van 1 kis rész amit azért iderakok,pont nem ezt érinti hanem PvPt:
    “Elemental defenses slightly decreased.”
    Kiváncsi vagyok,mennyire slightly…

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

 
%d blogger ezt szereti: